Sala noble del Teatre Principal, durant la presentació / LLUÍS CLOTET[/caption]
Un nodrit grup d'assistents ha seguit l'acte a la sala noble del Teatre Principal, entre els quals representants de la Cambra de Comerç, Pimec, el Gremi de Fabricants... També hi ha hagut delegacions de la Xarxa Onion, així com d'algunes de les entitats que participen de la fira (com Sabadell Viatger), així com noms del món del còmic local.
Tots ells han pogut escoltar els agraïments de Yasushi Sato a la ciutat de Sabadell per haver tingut la iniciativa d'organitzar una fira dedicada a la cultura del seu país. "Al principi ens va resultar sorprenent", ha reconegut el cònsol Sato. "Ara esperem que aquesta iniciatva sigui replicada arreu de Catalunya", ha afegit.
La consellera Victòria Alsina ha fet broma al cònsol sobre les moltes vegades que porta visitant la ciutat les darreres setmanes. "Hauràs de pensar a traslladar la teva residència a Sabadell". Alsina, en tot cas, ha posat en valor la intensa relació bilateral actualment existent entre Catalunya i el Japó.
https://www.diaridesabadell.com/2022/04/26/compromis-empresarial-japo-sabadell/
ARA A PORTADA
-
Sabadell "No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Sabadell recull material humanitari per a Veneçuela: "No hi ha material, els bombers treballen amb les ungles" Marta Ordóñez
-
Sabadell El Centre i la Creu de Barberà, barris preferits dels sabadellencs per a viure-hi Marta Ordóñez
-
Esports Pau Morilla-Giner: "Conceptualment estem preparats per a la Lliga Hypermotion, però encara no tenim les mans i els cervells necessaris" Marc Segarra Rodríguez
- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el
26 d’abril de 2022 a
les 15:19
Actualitzat el
26 d’abril de 2022 a les
18:05
La Fira Sakura Matsuri truca a les portes de Sabadell. O més concretament, a les del recinte de la Fira. Divendres a les 10 h és l'Hora D, en què arrenca oficialment aquest macro-esdeveniment centrat en la cultura japonesa.
El matí de dimarts ha tingut lloc la seva presentació oficial amb la presència de la consellera d'Acció Exterior del Govern de la Generalitat, Victòria Alsina, recentment arribada de Brussel·les (on dilluns va participar, entre d'atres, en un acte de denúncia de les escoltes telefòniques Pegasus). També hi era el cònsol general del Japó a Barcelona, Yasushi Sato. El mestre de cerimònies ha estat Lluís Matas, flamant alcaldable de Junts i responsable del programa de Projecció de Ciutat i Turisme. "El nostre no és un turisme de xancletes ni fotografies", ha matisat Matas, "sinó que tenim altres elements per posar en valor". I si habitualment s'ha associat més al patrimoni industrial, per exemple, en aquesta ocasió el leit motiv és més innovador: La cultura japonesa.
[caption id="attachment_219698" align="aligncenter" width="700"]
Sala noble del Teatre Principal, durant la presentació / LLUÍS CLOTET[/caption]
Un nodrit grup d'assistents ha seguit l'acte a la sala noble del Teatre Principal, entre els quals representants de la Cambra de Comerç, Pimec, el Gremi de Fabricants... També hi ha hagut delegacions de la Xarxa Onion, així com d'algunes de les entitats que participen de la fira (com Sabadell Viatger), així com noms del món del còmic local.
Tots ells han pogut escoltar els agraïments de Yasushi Sato a la ciutat de Sabadell per haver tingut la iniciativa d'organitzar una fira dedicada a la cultura del seu país. "Al principi ens va resultar sorprenent", ha reconegut el cònsol Sato. "Ara esperem que aquesta iniciatva sigui replicada arreu de Catalunya", ha afegit.
La consellera Victòria Alsina ha fet broma al cònsol sobre les moltes vegades que porta visitant la ciutat les darreres setmanes. "Hauràs de pensar a traslladar la teva residència a Sabadell". Alsina, en tot cas, ha posat en valor la intensa relació bilateral actualment existent entre Catalunya i el Japó.
https://www.diaridesabadell.com/2022/04/26/compromis-empresarial-japo-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Sala noble del Teatre Principal, durant la presentació / LLUÍS CLOTET[/caption]
Un nodrit grup d'assistents ha seguit l'acte a la sala noble del Teatre Principal, entre els quals representants de la Cambra de Comerç, Pimec, el Gremi de Fabricants... També hi ha hagut delegacions de la Xarxa Onion, així com d'algunes de les entitats que participen de la fira (com Sabadell Viatger), així com noms del món del còmic local.
Tots ells han pogut escoltar els agraïments de Yasushi Sato a la ciutat de Sabadell per haver tingut la iniciativa d'organitzar una fira dedicada a la cultura del seu país. "Al principi ens va resultar sorprenent", ha reconegut el cònsol Sato. "Ara esperem que aquesta iniciatva sigui replicada arreu de Catalunya", ha afegit.
La consellera Victòria Alsina ha fet broma al cònsol sobre les moltes vegades que porta visitant la ciutat les darreres setmanes. "Hauràs de pensar a traslladar la teva residència a Sabadell". Alsina, en tot cas, ha posat en valor la intensa relació bilateral actualment existent entre Catalunya i el Japó.
https://www.diaridesabadell.com/2022/04/26/compromis-empresarial-japo-sabadell/
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Roger Mas: "Tenia ganes de buscar el pinyol de la meva música"
-
Cultura i oci
Quim Masferrer fa enriolar el Fresc en uns Jardinets ben plens
-
Cultura i oci
Quim Masferrer: "He anat a enterraments i he casat amics que he fet al ‘Foraster’"
-
Cultura i oci
Tota la programació del festival Indocumentari, que torna a Sabadell
-
Cultura i oci
Pau Gómez Calvo: "Els àpats són espais de relació amb les persones que estimem"
-
Cultura i oci
Joan Carles Sunyer: "Hem de cuidar la identitat del Fresc perquè no perdi mai la singularitat"