
ARA A PORTADA
Medievàlia torna aquest cap de setmana amb les lluites com a reclam principal
L'esdeveniment tindrà lloc al voltant del Mercat Central i disposarà d'un ampli programa d'activitats

- VÍDEO: Detingut a Montcada el pres fugat durant una visita al dentista a Terrassa
Publicat el 08 de juny de 2022 a les 12:36
Actualitzat el 08 de juny de 2022 a les 12:58
Medievàlia torna aquest cap de setmana (10, 11 i 12 de juny) a Sabadell amb les lluites d'exhibició com a principal reclam. La fira, el mercat de productes i la mostra d'oficis s'instal·laran els voltants del Mercat Central, en concret als carrers de l'Escola Industrial, En Font, Sant Quirze, així com les places de Marquilles i del Gas. Enguany, l'esdeveniment comptarà amb prop d'una setantena de parades i disposarà d'un ampli programa d'activitats amb espectacles de l'edat mitjana.
A més, per commemorar la 25 edició de Medievàlia, el dissabte a les 11 hores s'encendrà una torxa i es farà un passeig inaugural per la fira. També es podrà veure al llarg del cap de setmana el treball de diferents oficis a través dels seus gremis. El dels paraires serà el principal protagonista, ja que mostrarà el procés complet des de la llana al producte tèxtil final, tot i que també hi haurà el gremi dels ferrers i dels fusters.
[caption id="attachment_223981" align="aligncenter" width="700"]
L'acte de presentació de Medievàlia ha tingut lloc aquest dimecres al pati del Museu d'Història de Sabadell / D.S.[/caption]
D'altra banda, els organitzadors han assegurat aquest dimecres durant l'acte de presentació de Medievàlia que la seva intenció és que la fira tingui un vessant més cultural i lúdica, i no tan comercial. "Volem donar a conèixer com era Sabadell a l'edat mitjana i què s'hi feia de la manera més atractiva possible. La 25a edició de la festa és un orgull per a nosaltres", ha explicat el president d'Amics de Medievàlia Sabadell, Joan Mitjans.
https://www.diaridesabadell.com/2021/11/06/fotos-la-fira-medievalia-aglutina-desenes-de-sabadellencs/

Notícies recomenades
-
Diners Sabadell estrena l'Oficina d'Atenció a l'Empresa per enfortir el teixit econòmic local
-
Diners Ana Navés, nova secretària general del Gremi de Fabricants de Sabadell i directora de la Fundació per la Indústria
-
Diners Brussel·les obre un procediment d'infracció a l'Estat per la intervenció del govern espanyol en l'opa
-
Diners El Cafè Aventura obre inscripcions als premis a millor empresa i idea de negoci
-
Diners Com fer front a una gran apagada elèctrica?
-
Diners Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime