ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
Una veïna de Sabadell mor a una piscina de Roda de Berà

- Una veïna de Sabadell mor a una piscina de Roda de Berà
Publicat el 14 d’agost de 2022 a les 11:11
Actualitzat el 14 d’agost de 2022 a les 12:18
Una sabadellenca de 59 anys ha mort aquest dissabte a Roda de Berà. La dona estiuejava al municipi i es trobava a una piscina comunitària quan va patir una aturada cardiorespiratòria.
Ràpidament es va avisar a emergències i a la zona van desplaçar-s'hi un helicòpter medicalitzat del SEM, dues ambulàncies, el VIR i un metge d'emergències. Conjuntament amb la Policia Local van intentar salvar la vida de la dona, però no va ser possible.
Notícies recomenades
-
Sabadell Atropellen una dona a la carretera de Barcelona
-
Sabadell Una vida de rebel·lia i de militància pel socialisme: Celestino Sánchez Ramos
-
Sabadell La desescalada digital a l'educació, vista amb bons ulls: “El sistema ha volgut imitar la societat sense estar preparat”
-
Sabadell “Em sento escoltada... i ara tinc ganes de viure!”
-
Sabadell La primera residència pública de Sabadell serà llar per a cent persones
-
Sabadell Milloren el Portal Sud per evitar que s'hi acumuli aigua en dies de fortes pluges