Aquest dissabte la
plaça de la Creu Alta ha acollit la
2a Festa de les Entitats. L'esdeveniment, organitzat conjuntament per col·lectius del barri ha omplert la jornada d'activitats. Així doncs, s'ha començat amb un concert de la coral 'Els notes', després els gegants han fet balls a la plaça, seguidament hi ha hagut batucada amb Bandtumbats i s'ha completat amb una actuació de l'Esbart Sabadell Dansaire'.
Més endavant els Diables han organitzat un vermut i s'ha seguit amb el dinar popular. A la tarda l'Esplai La Branca ha preparat activitats infantils i la festa ha acabat amb una actuació musical de punxadiscos.
Una de les entitats impulsores dels actes d'avui ha estat
El Tallaret, amb qui hem parlat per conèixer millor l'esdeveniment. "L'objectiu és fer veure al barri que la cultura popular està ben viva i que cal que col·laborem entre tots perquè continuï així", ha expressat
Núria Clapés, membre del casal.
Les activitats han tingut molt bona acollida, aplegant unes 200 persones al voltant de la plaça durant tota la jornada.
[caption id="attachment_238025" align="aligncenter" width="700"]

/ Victor Castillo[/caption]
[caption id="attachment_238026" align="aligncenter" width="700"]

/ Victor Castillo[/caption]
[caption id="attachment_238027" align="aligncenter" width="700"]

/ Victor Castillo[/caption]