ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
Dos motoristes ferits en un doble accident en poc més de tres hores

- El Cercle acull el campionat català absolut de tenis
Publicat el 29 de novembre de 2022 a les 09:35
Dos motoristes van resultar ferits, de caràcter lleu, en un doble accident que es va produir el passat divendres al Passeig del Comerç, amb una diferència de poc més de tres hores -al migdia i a la tarda-. En les dues topades es van veure involucrades una motocicleta i una turisme.
El primer sinistre va tenir lloc a l'altura del número 30 d'aquesta ubicació del sud de Sabadell i la víctima va ser un jove de 18 anys. Segons ha precisat la Policia Municipal de Sabadell, el xoc es va produir quan la conductora del cotxe, una jove de 23 anys, va fer una maniobra quan anava a estacionar.
El motorista va necessitar el trasllat a l'Hospital Parc Taulí al voltant de les 13.45 hores. Fins al lloc es van desplaçar una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i una altra unitat del cos policial.
Passades poc més de tres hores, a les 16.56 hores, i a menys de 100 metres, es va localitzar el segon accident, a la confluència de la carretera de Barcelona. En aquest cas, el motorista, de 24 anys, no va respectar un semàfor i va xocar contra un automòbil.
Fruit de l'impacte va necessitar ser traslladat al CUAP Sant Fèlix i també van intervenir una ambulància del SEM i una patrulla de la Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell Atropellen una dona a la carretera de Barcelona
-
Sabadell Una vida de rebel·lia i de militància pel socialisme: Celestino Sánchez Ramos
-
Sabadell La desescalada digital a l'educació, vista amb bons ulls: “El sistema ha volgut imitar la societat sense estar preparat”
-
Sabadell “Em sento escoltada... i ara tinc ganes de viure!”
-
Sabadell La primera residència pública de Sabadell serà llar per a cent persones
-
Sabadell Milloren el Portal Sud per evitar que s'hi acumuli aigua en dies de fortes pluges