ARA A PORTADA
Mínimes per sota els zero graus i pluja per la Puríssima

- Enxampat cometent una infracció i amb una ordre de detenció
Publicat el 05 de desembre de 2022 a les 16:32
Actualitzat el 05 de desembre de 2022 a les 18:05
El fred hivernal ja s'està notant a Sabadell, especialment, des del passat cap de setmana, amb temperatures mínimes per sota els zero graus. L'estació meteorològica Sabadell - Parc Agrari, del Servei Meteorològic de Catalunya, va registrar,la matinada del 30 de novembre i del 3 al 4 de desembre, temperatures entre els -0,1 i -1,1 °C.
Aquest primer tast de temperatures hivernals tindrà una petita treva durant aquesta setmana, on no s'espera que la temperatura se situï per sota els zero graus a curt i mitjà termini. La presència de núvols –no estan previstos dies assolellats–, ajudarà a mantenir la temperatura per sobre els 0 graus. Si res no canvia, i les previsions es confirmen, a partir de dijous, coincidint amb la festivitat de la Puríssima, s'esperen pluges abundants, que es podrien allargar fins al divendres.
A Sabadell, immers com la resta de Catalunya en una situació d'escassetat pluviomètrica, durant els darrers dos mesos s'han acumulat menys de 20 litres per m2.
https://twitter.com/meteocat/status/1599425796916977665?s=20&t=fPN3l6EhVS6D52CR0FZh_w
Notícies recomenades
-
Sabadell Can Deu es prepara per a la seva festa major amb el sopar popular com a plat estrella
-
Sabadell Sabadell se suma al dol per la mort d'un bomber en l'incendi de Paüls
-
Sabadell Cap de setmana passat per aigua a Sabadell
-
Sabadell Reparen la vorera de l’escola Teresa Claramunt fins a final d’agost
-
Sabadell El sabadellenc Pepe Motos, detingut per gravar menors als vestidors del CN Terrassa
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Can Llong denuncien l'aparició de "milers" de paneroles