
La 8a edició de La Llanera Trail ha tornat a omplir els carrers de Sabadell de corredors. En un matí fred de diumenge, gairebé 800 corredors s’han calçat les vambes per participar en la cursa de muntanya de Sabadell. Prop de 180 corredors ho han fet a la marató i més de tres-cents a la mitja marató, així com a la de catorze quilòmetres. Un format, el de 14 km, que s’ha celebrat per segona edició i, en paraules de David Fernàndez-Oliver, membre de l’organització, “s’ha consolidat”.
Com a curiositat de l’edició d’enguany cal destacar la participació del primer secretari del PSC, Salvador Illa.
Els podis
El triomf en la marató ha estat per a Lluís Ruizoller (3:28:04) i Ragna Debats (4:04:12). La categoria masculina l’han completat Gerard Morales (3:40:45) i Victor Vinyals (3:47:58). A la femenina, la segona posició ha estat per a Monica Peña (4:50:47) i la tercera, per a Maria Santamaria (4:54:19).
A la mitja marató s’han imposat Llorenç Esteve (1:23:59) i Lorena Cubillas (1:42:30). La categoria masculina l’han completat Adrián Martín (1:24:57) i Jaume González (1:25:16). A la femenina, la segona posició ha estat per a Katherine Chaplin (1:47:22) i la tercera, per a Manuela Vilaseca (1:48:06).
El format de 14 km ha tingut com a guanayadors Raúl Cruz (52:40) i Marta Romero (1:05:57). La categoria masculina l’han completat Albert Soler (53:57) i Bernat Comas (57:06). A la femenina, la segona posició ha estat per a Mireia Suñé (1:09:29) i la tercera, per a Laia González (1:09:50).

/ Lluís Franco

/ Lluís Franco

/ Lluís Franco

/ Lluís Franco

/ Lluís Franco

/ Lluís Franco

/ Lluís Franco

/ Lluís Franco

/ Lluís Franco

/ Lluís Franco

/ Lluís Franco