ARA A PORTADA
Veïns de Covadonga: “El barri cada cop pateix més els botellots”
L’Ajuntament farà una vigilància més intensiva, tot i que no els hi consta que hi hagi més queixes a la zona

- El nou escut del Centre d'Esports a l'Estadi provoca controvèrsia
Publicat el 31 de maig de 2023 a les 12:27
Actualitzat el 01 de juny de 2023 a les 10:43
“El nostre barri sembla l’after de Sabadell”, explica Irene Santos, veïna del barri de Covadonga. Es refereix als entorns del campus de la UAB, el passeig de la Revolució i la plaça de Sant Salvador, uns espais que s’han convertit, segons els veïns, en la zona calent on s'hi organitzen botellots i on també s'han produit algunes baralles.
Si bé la Policia Municipal només ha rebut dues queixes per sorolls a la zona, en concret al carrer dels Emprius, els veïns asseguren que és una constant i reclamen més vigilància policial, especialment quan cau la nit. “Hem vist baralles, grups de joves que han intentat robar d’altres, gent beguda dormint als bancs... tot plegat és alertador”, lamenta en Xavier Tena, també veí del carrer de Covadonga.
L’associació de veïns, de fet, ja ho té sobre la taula: l’entitat treballa per recollir els dies i les hores on acostumen a tenir lloc aquestes incidències i presentar una queixa formal. Els veïns temen que, ara que s’apropa el bon temps, aquesta pràctica vagi en augment.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sant Julià celebra 50 anys amb una Festa Major plena d’activitats
-
Sabadell Consulta el programa de la festa major de Covadonga 2025
-
Sabadell VÍDEO | Troben una gran tortuga mossegadora al riu Ripoll de Sabadell
-
Sabadell Detenen l'autor de la brutal agressió a dos avis nonagenaris a Sabadell
-
Sabadell El Pam i Pipa tanca i el Xip-Xap obrirà nova escola bressol en el seu local
-
Sabadell Nous retards en el servei postal: “Les cartes m’arriben fora de termini”