ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
CGT alerta que la prefectura de Sabadell podria tancar durant l'estiu per manca de personal
L’Ajuntament assegura que ha contactat amb la DGT per garantir que el servei pugui continuar obert

- Les notícies més destacades d'aquest dimecres 7 de juny del 2023 a Sabadell
Publicat el 06 de juny de 2023 a les 18:03
Actualitzat el 06 de juny de 2023 a les 18:12
El sindicat de la CGT ha alertat que la prefectura de la DGT de Sabadell podria veure's obligada a tancar durant l'estiu per manca de personal. En un comunicat, el sindicat ha explicat que la plantilla d'aquesta oficina, inicialment de 58 persones, s'ha anat reduint de forma progressiva fins a arribar a "una situació límit" en què hi ha un 50% de places vacants.
Segons ha revelat en el text, la previsió és que durant l'estiu només hi hagi una persona per atendre el públic i dur a terme tots els tràmits, i una altra per fer front als exàmens teòrics del carnet de conduir. Aquesta situació podria suposar la suspensió de les proves i la clausura del servei fins al mes de setembre.
Fonts municipals sostenen que des de l’Ajuntament ja s'han posat en contacte amb la Direcció General de Trànsit (DGT) per saber quina és la situació real que es viu a la prefectura de Sabadell i asseguren que es faran totes les gestions per mantenir el servei obert.
Notícies recomenades
-
Sabadell Veïns en contra del nou tanatori de Can Gambús: "Per què el fan aquí?"
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova àrea per a deslligar gossos
-
Sabadell Un camió arrenca el cablejat elèctric en ple carrer a Sabadell
-
Sabadell Ampli desplegament per un incident a la residència d'estudiants de Sabadell
-
Sabadell Sabadell ja coneix el calendari de festius del 2026
-
Sabadell Indignació a escoles de Sabadell per la suspensió del ple municipal per la calor: "Que vinguin a les aules, estem a 32 graus"