Vallès

Cues quilomètriques a la xarxa viària del Vallès

Les retencions es reprodueixen en diversos punts de les carreteres de la comarca

El retorn a la rutina, després d’un dilluns festiu per a una part de la població, està presentant complicacions a la xarxa viària vallesana. Des de primera hora, les retencions s’acumulen en diversos punts, dificultant la mobilitat entre Sabadell i altres municipis de la comarca o en l’accés a la capital catalana per carretera.

Segons ha informat el Servei Català del Trànsit, a la C-58 hi ha aturades entre Barcelona i Montcada i Reixac en sentit nord per culpa d’un accident. A la mateixa via, hi ha lentitud i aturades entre Sant Quirze i Badia i entre Ripollet i Barcelona en sentit sud.

Els problemes a la C-58 també tenen impacte en la C-33, amb cues entre Montcada en direcció cap a la capital catalana.

En paral·lel, a l’AP-7 hi ha 15 km de retenció entre Santa Perpètua de Mogoda i Sant Cugat del Vallès en sentit Barcelona.

Comentaris
To Top