
ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
Repassa les notícies més destacades de les últimes hores a Sabadell
Les infraestructures de Sabadell ocupen la primera plana informativa en les últimes hores

- Repassa les notícies més destacades de les últimes hores a Sabadell
Publicat el 19 de setembre de 2023 a les 09:18
Les infraestructures de Sabadell ocupen la primera plana informativa en les últimes hores. Els equipaments vinculats a la mobilitat i el transport són elements habituals en el debat ciutadà i periodístic a la ciutat.
La gestió de les obres de la ronda Nord de Sabadell, Terrassa i Castellar continua sense un calendari i un traçat definitius. El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana vol aprovar el projecte i adjudicar a les constructores els treballs sobre la infraestructura. La decisió s’hauria posat sobre la taula de la consellera de Territori, Ester Capella, per a resoldre “les dificultats legals que suposa deixar aquesta feina en mans de la Generalitat”, donat que la ronda Nord és la continuació de la B-40, una infraestructura de titularitat estatal.
https://www.diaridesabadell.com/2023/09/18/ronda-nord-obres-ministeri-territori-espanya-catalunya/
“Sabadell té un orgull d’història com a gran centre industrial”. La vicepresidenta d’Afers Econòmics en funcions, Nadia Calviño, ha destacat el passat i el present empresarial de la ciutat i del Vallès en una visita aquest dilluns. La ministra s’ha reunit amb l’alcaldessa, Marta Farrés, a l’Ajuntament, on ha tingut lloc una rebuda institucional amb representants polítics, empresarials i sindicals. Posteriorment, s’ha traslladat a la seu d’IDP, a la Torre Millenium, on ha pogut conèixer l’enginyera sabadellenca.
https://www.diaridesabadell.com/2023/09/18/nadia-calvino-sabadell-industria/
Matí convuls a la xarxa ferroviària que connecta Sabadell amb altres punts de la comarca i Barcelona. La circulació de trens a l’R4 ha quedat durant més d’una hora tallada entre L’Hospitalet de Llobregat i Sant Feliu de Llobregat després de l’atropellament d’una persona que ha tingut lloc en un punt de pas no autoritzat a Cornellà de Llobregat.
https://www.diaridesabadell.com/2023/09/19/renfe-rodalies-r4-horaris-atropellament-afectacions/
Una de les imatges del primer dia de curs a l’escola Nostra Llar, al Centre, va ser la que va compartir la Maria Bonet, mare i membre de la comissió verda de l’AFA de l’escola, a les seves xarxes socials. Familiars, professors i alumnes abarrotaven l’entrada a l’escola mentre un autobús intentava travessar el carrer de Calderón en hora punta. D’això ja en fa uns dies, “però és que la situació es reprodueix cada dia a les 9 del matí quan els infants entren a l’escola“, admet Bonet.
https://www.diaridesabadell.com/2023/09/18/escola-nostra-llar-seguretat-entorn-autobus/
Sabadell és un dels municipis que participa enguany en la Setmana Europea de la Mobilitat. Fins al divendres, la ciutat acollirà una sèrie d’activitats sobre l’ús dels diferents tipus de vehicles en el transport. Serà justament el 22 de setembre quan se celebri el Dia Mundial Sense Cotxe, en què es busca promoure la mobilitat sostenible.
https://www.diaridesabadell.com/2023/09/18/mobilitat-sabadell-transport-usos-enquesta/

Notícies recomenades
-
Sabadell Veïns en contra del nou tanatori de Can Gambús: "Per què el fan aquí?"
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova àrea per a deslligar gossos
-
Sabadell Un camió arrenca el cablejat elèctric en ple carrer a Sabadell
-
Sabadell Ampli desplegament per un incident a la residència d'estudiants de Sabadell
-
Sabadell Sabadell ja coneix el calendari de festius del 2026
-
Sabadell Indignació a escoles de Sabadell per la suspensió del ple municipal per la calor: "Que vinguin a les aules, estem a 32 graus"