ARA A PORTADA
La Campanya Contra el Quart Cinturó critica l'aposta "negacionista" a la B-40, una autovia "sense futur"
La plataforma lamenta la manca d'inversions en transport públic durant la construcció del tram
- El Sabadell, amb l'objectiu de refer-se a Zubieta davant una Real Sociedad B en crisi
Publicat el
16 de febrer de 2024 a
les 10:32
La Campanya Contra el Quart Cinturó (CCQC) ha tornat a mostrar aquest divendres el seu rebuig a la B-40, coincidint amb la data de la inauguració del tram entre Viladecavalls i Olesa de Montserrat, que ha de connectar el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. La plataforma lamenta que l'Estat continuï aplicant “polítiques negacionistes”, apostant per una autovia “sense futur” en l'actual context d'emergència climàtica.
A través d'un comunicat, les diferents entitats s'oposen a la infraestructura de la B-40, sota el paraigua del Quart Cinturó, així com la ronda Nord, apostant per la mobilització als carrers. En aquest sentit, la CCQC no descarta fer un pas més i recórrer a instàncies legals per denunciar en l'àmbit administratiu, però també judicialment, el procés efectuat en els darrers anys en el territori.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
"Ja no busco validació externa, estic redefinint què és realment l'èxit": la metamorfosi de LAIA LEAL
-
Vallès
Maria Alió i Gina Torres, reconegudes pel grup d’ERC a Castellar
-
Vallès
VÍDEO | Un incendi crema a la fàbrica d'Honda de Santa Perpètua
-
Vallès
Més casos de pesta porcina entre veus que apugen el to reclamant que s'aixequin restriccions
-
Vallès
Les piscines municipals d'estiu al Vallès, entre obres, pujades de preus i canvis en les dates d'obertura
-
Vallès
Isabel Garcia i Joan Carles Mingueza escenifiquen el relleu a Santa Perpètua