ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
Flashy Ice Cream publica 'Boig x tu', una versió del clàssic de Sau
Cultura i oci
El líder de la banda, Pep Sala, apareix en el videoclip
- Flashy Ice Cream publica 'Boig x tu', una versió del clàssic de Sau
Publicat el
28 de juny de 2024 a
les 12:35
Flashy Ice Cream acaba de publicar la seva versió del clàssic Boig Per tu, de Sau. Ho ha fet amb un videoclip gravat a ubicacions sabadellenques que compta amb l'aparició del compositor i colíder del grup Pep Sala. La cançó, això sí, és sui generis, com no podia ser d'una altra manera: amb estil urbà, sintetitzadors, canviant la lletra per convertir "la copa" en "un rom amb cola" i sota el títol Boig x tu.
La primera escena del vídeoclip està gravada al pub Wild Geese. També es reconeixen els dos cantants, Sneaky Flex i Pol Giancana, pel Centre, al Carrer Duran i Sors, a davant de la Bassa o a l'estació d'autobusos. El vídeo acaba amb escenes de l'actuació del grup en aquesta edició de l'Embassa't, on van omplir l'amfiteatre del Parc Catalunya.
La cançó forma part de l'àlbum Sempre Joves x 10, que també inclou Atracció Magnètica, amb Mushkaa, Isinonia, Quan em tornes a mirar i Com ho fas.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Dues companyies de Sabadell actuaran al Fòrum Vallesà Amateur de Teatre
-
Cultura i oci
El patrimoni històric i l'art de Sabadell s'exhibiran durant la Festa Major
-
Cultura i oci
150 Saballuts porten els castells de Sabadell fins a Estocolm: "És un orgull!"
-
Cultura i oci
David Vila i Ros publica ‘La llengua i tu’, una defensa del català des de l’ús quotidià
-
Cultura i oci
Com sona l’estiu a Sabadell?
-
Cultura i oci
Ramiro Fernández i l’estudi on fa cinquanta anys que construeix el seu món ideal