
ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
Apareixen cartells contra ERC a Sabadell i aquest cop no es burlen dels Maragall
Han aparegut cartells contra ERC a Sabadell pel possible preacord amb el PSC per a investir el candidat socialista, Salvador Illa

- Apareixen cartells contra ERC a Sabadell i aquest cop no es burlen dels Maragall
Publicat el 23 de juliol de 2024 a les 12:52
Actualitzat el 23 de juliol de 2024 a les 19:38
Han aparegut cartells contra ERC a Sabadell pel possible preacord amb el PSC per a investir el candidat socialista, Salvador Illa. Avui s'han vist a diferents punts de Sabadell cartells contra la formació republicana amb la frase 'Ens traïreu per quatre cadires?'. Uns cartells que arriben un any més tard de l'aparició dels cartells amb el lema 'Fora l'Alzheimer de Barcelona' que van aparèixer en la precampanya de les eleccions municipals del 2023 amb imatges de l'exconseller Ernest Maragall i del seu germà, l'expresident de la Generalitat Pasqual Maragall.
Els cartells que han aparegut ara a Sabadell assenyalen ERC pel possible preacord amb el PSC. De fet, el president de la Generalitat en funcions, Pere Aragonès, i el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, es reuniran avui en plenes negociacions d'ERC i PSC per investir Illa. La reunió entre Aragonès i Sánchez podria servir per accelerar una entesa entre ERC i PSC. Els republicans volen tancar un preacord amb el PSC abans que acabi el mes de juliol, tal com va explicar la secretària general d'ERC, Marta Rovira, la setmana passada.
Els cartells no es burlen de l'alzheimer de Maragall: fa un temps van aparèixer els polèmics cartells en la precampanya de les eleccions municipals del 2023 que relacionaven l'excandidat Ernest Maragall amb l'Alzheimer que pateix el seu germà des de fa anys. Els autors dels cartells contra Maragall eren militants del partit.

Notícies recomenades
-
Sabadell Atropellen una dona a la carretera de Barcelona
-
Sabadell Una vida de rebel·lia i de militància pel socialisme: Celestino Sánchez Ramos
-
Sabadell La desescalada digital a l'educació, vista amb bons ulls: “El sistema ha volgut imitar la societat sense estar preparat”
-
Sabadell “Em sento escoltada... i ara tinc ganes de viure!”
-
Sabadell La primera residència pública de Sabadell serà llar per a cent persones
-
Sabadell Milloren el Portal Sud per evitar que s'hi acumuli aigua en dies de fortes pluges