ARA A PORTADA
“Aquest estiu trigaré mitja hora a arribar al CAP”
Tres centres es veuen especialment afectats: el CAP Can Rull obrirà unes hores durant els matins del mes d’agost. El CAP Can Llong ho farà a les tardes.

- Retorn gloriós de Tintín a Sabadell
Publicat el 10 d’agost de 2024 a les 08:00
Actualitzat el 11 d’agost de 2024 a les 09:32
Retallades d’horaris als Centres d’Atenció Primària (CAP), menys personal i un consultori tancat aixequen crítiques veïnals a barris de Sabadell. Tres centres es veuen especialment afectats: el CAP Can Rull obrirà unes hores durant els matins del mes d’agost. El CAP Can Llong ho farà a les tardes. Però els veïns que surten més mal parats són els del Poblenou que, un any més, es queden sense el seu Consultori Local i s’hauran de desplaçar al de Torre-romeu.
I no només es viu una reducció horària: l’Institut Català de la Salut (ICS) va demanar a alguns Centres d’Atenció Primària (CAP) que redueixin les substitucions d’estiu per les vacances dels professionals sanitaris atesa la situació econòmica actual vinculada a la pròrroga pressupostària.
“Els CAP no poden estar sota mínims, és un servei bàsic”, lamenta Manuel Navas, president de la Federació d’Associacions Veïnals de Sabadell (FAVS). L’entitat preveu convocar diferents manifestacions i mobilitzacions a la ciutat per la millora del servei al consultori local del Poblenou: “Han de complir amb les millores que es van acordar”, reclama Navas.
Notícies recomenades
-
Sabadell Cuca Santos (PP): “Els veïns només s’han defensat perquè l’Ajuntament no ho ha fet”
-
Sabadell Plantaran un miler d’arbres a diferents boscos urbans
-
Sabadell Nou aparcament a Can Feu: entre finals d'any i principis del vinent
-
Sabadell Eloi Cortés: "No deixarem que hi hagi grups o partits polítics que usin els aldarulls per atiar l'odi"
-
Sabadell Veïns del sud es planten contra la tensió: "Ni delinqüència ni violència"
-
Sabadell Veïns de la Concòrdia de Sabadell denuncien la pèrdua setmanal de "milers de litres" d'una bomba d'aigua