ARA A PORTADA
-
Un sabadellenc i la seva parella esquiven la tragèdia ferroviària d'Adamuz: "Vam decidir allargar el dia a Màlaga" Marc Béjar Permanyer
-
Sabadell se suma a les mostres de suport pel tràgic accident entre dos trens a Còrdova Jan Cañadell Puigmartí
-
Carles Sans: "És millor retirar-se a dalt de tot que quan la gent pensi 'ja no toca'" Guillem Plans Roca
-
Creix l'altruisme, creixen les donacions d'òrgans: els trasplantaments més practicats a la regió sanitària de Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Moren dos homes en un accident frontal a l'autopista C-58
- Mor el vigilant de la instal·lació de la Planta de Can Barba durant la nit
Publicat el 18 de juliol de 2020 a les 11:59
Actualitzat el 18 de juliol de 2020 a les 12:00
Els dos ocupants d’una furgoneta han mort en un xoc frontal a la C-58 a l'alçada de Badia del Vallès, en sentit Sabadell. Els fets han passat aquesta matinada al punt quilomètric 9,4, concretament a les 06.03 h.
Per causes que encara s'estan investigant, han xocat frontalment dues furgonetes. Segons els primers indicis, una de les furgonetes circulava en sentit contrari.
De moment, es desconeixen les causes per les que ho feia i s'estan investigant. Com a conseqüència de l’accident, han mort el conductor i el passatger davanter d’una de les furgonetes. Es tracta de J.L.S.S, de 44 anys i veí de Mollet del Vallès, i de R.J.S.A., de 37 anys i nacionalitat peruana.
En l’accident també ha resultat ferida greu una tercera persona, que ha estat traslladada a l’Hospital Taulí. Arran de la incidència, s’han activat set patrulles dels Mossos d’Esquadra, set dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Pel que fa a l’afectació viària, la via ha estat tallada totalment en sentit nord fins a les 06.38h quan s’ha pogut obrir un carril. A la cua de la retenció s’ha produït un segon accident que també ha provocat restriccions de circulació de manera que el trànsit no s’ha restablert del tot fins a les 10.12 hores.
Amb aquestes dues víctimes, són 55 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Notícies recomenades
-
Badia del Vallès
Talls de trànsit i afectacions per les obres en la nova àrea en desenvolupament a tocar de l'Ikea
-
Badia del Vallès
La nova residència d'estudiants de Badia està prevista pel 2028
-
Badia del Vallès
Badia posa l'accent en les quatre 'c' de cara al 2026: convivència, clima, carrers i calés
-
Badia del Vallès
Badia vol transformar el Mercat Municipal, amb nova àrea de degustació i més oferta d'oci
-
Badia del Vallès
La festa de la simbomba ja ressona a Badia
-
Badia del Vallès
Desmantellen una plantació de marihuana a Badia