Ara a portada
-
-
Diners El sector tèxtil, dels més afectats per l'aturada elèctrica: "Estàvem en el punt més àlgid d’activitat de la fàbrica” Manel Camps
-
Sabadell FOTOS | Gran homenatge a les accions heroiques dels Mossos: "Gràcies per ser-hi sempre" Redacció
-
-
Sabadell "Gran èxit" dels estudiants de Medicina del Taulí al MIR: i ara, on faran la residència? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Detenen un jove després d'atropellar mortalment un home a Cerdanyola del Vallès

- Segueix caient el termòmetre
Publicat el 13 de juliol de 2020 a les 13:42
Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest diumenge un jove després d'atropellar mortalment un home a Cerdanyola del Vallès la matinada de dissabte. A dos quarts de cinc, els Mossos han rebut l'avís que hi havia una persona greument ferida per un atropellament en una zona d'oci nocturn.
L'autor de l'atropellament va fugir amb el seu vehicle. El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'han adreçat al lloc i han traslladat la víctima en estat greu a l'hospital, on ha mort després. Els agents han iniciat la recerca del conductor fugit i finalment han localitzat el vehicle i han detingut l'autor dels fets.
Notícies recomenades
-
Cerdanyola del Vallès Demanen la nul·litat del plenari de l'EMD de Bellaterra per manca de quòrum
-
Cerdanyola del Vallès Quins perfils busquen les empreses de tecnologia i enginyeria?
-
Cerdanyola del Vallès Malestar per l'eliminació del transport escolar a Bellaterra
-
Cerdanyola del Vallès Cerdanyola estrena nou equipament per a gent gran