ARA A PORTADA
- Albert Pla passa dels premis Feroz per actuar a Sabadell
Publicat el
29 de gener de 2024 a
les 12:23
Actualitzat el
29 de gener de 2024 a les
12:24
En un món globalitzat, amb una creixent competitivitat per a les empreses, obrir-se camí a nous mercats d’arreu del món és cabdal per no perdre pistonada respecte a altres competidors.
Enguany, la Cambra de Comerç de Sabadell posa en marxa sis missions comercials a països sud-americans, del sud-est asiàtic i de l’Orient Mitjà, amb agendes personalitzades per a cada empresa, amb l’objectiu d’ajudar les empreses a establir relacions comercials amb agents de països com Colòmbia, Perú, Equador, Malàisia, l’Índia, Vietnam, EAU, Aràbia Saudita, Kuwait, Xile, Uruguai, Paraguai o l’Argentina. “Les oportunitats en l’àmbit internacional són molt més grans. Una empresa, com més exportadora sigui, més preparada estarà per afrontar qualsevol problema, siguin els d’avui dia o els que puguin sorgir en un futur”, explica Vicenç Vicente, cap de Promoció Internacional de la Cambra de Comerç de Sabadell.
Aquest programa forma part del Pla d’Acció Internacional (PAI) 2024, un conveni entre les tretze cambres catalanes i l’Agència per la Competitivitat de l’Empresa (ACCIÓ), de la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu de consolidar empreses de Catalunya arreu del món. “Juntament amb la resta de cambres i ACCIÓ desenvolupem un pla internacional als cinc continents, i això es concreta en unes quinze missions comercials. Nosaltres, a la Cambra de Sabadell, estem especialitzats en els mercats sud-americans i asiàtics”, afegeix Vicente.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Contingut patrocinat
Aquest estiu, passeja, escolta i tasta el patrimoni cultural de Catalunya
-
Contingut patrocinat
El dol compartit: acompanyament a les famílies de Sabadell després del comiat
-
Contingut patrocinat
És una mala idea operar-se a l'estiu? Per la Dra. Nélida Grande, cirurgiana plàstica, estètica i reparadora
-
Contingut patrocinat
L’empremta europea a Catalunya
-
Contingut patrocinat
Elevació de mames i abdominoplàstia: dues cirurgies molt demandades per dones a partir dels 40
-
Contingut patrocinat
Quina és la millor opció, l’iPhone 16 Pro o el Pro Max? Guia definitiva per triar