ARA A PORTADA
Robots soldadors i altres ginys, protagonistes de la Fira Industrial de Sabadell
- El temps: continua la tònica de bon temps primaveral
- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el
21 de març de 2019 a
les 13:00
Actualitzat el
21 de març de 2019 a les
13:26
La tercera edició de la Fira Industrial serà més interactiva incorporant demostracions dels expositors. L'esdeveniment, que organitza l'empresa sabadellenca Muntada, se celebrarà el 28 i el 29 de març a Fira Sabadell, de 10 a 19 h.
En un espai de 3.000 metres quadrats es podran trobar més de 50 expositors, proveïdors de Muntada. Els organitzadors confien en superar l'assistència de la primera edició, que va comptar amb uns 2.000 visitants, amb una presència destacada de pimes, industrials i estudiants. L'assistència és gratuïta, amb inscripció prèvia, i Metal Vallès col·labora en l'organització.
El gerent de Muntada, Josep Muntada, ha indicat aquest dijous en roda de premsa que "volem que el públic vingui i sigui interacti". L'empresa sabadellenca Vicosystems fara demostracions de robòtica aplicada a la indústria, on es podrà veure un robot soldar i cursos d'introducció i programació de robòtica. La multinacional Bosch presentarà a la Fira Industrial una novetat mundial, és el nou sistema de fixació X-Lock que ha llançat recentment al mercat. Es tracta d'un sistema d'anclatge que millora la seguretat en els discos de les moladores.
Notícies recomenades
-
Diners
Joaquim Pareras (Ipsom): “Les subvencions permeten augmentar la competitivitat i la diferenciació de les indústries”
-
Diners
Net-Pharma obrirà un nou 'hub' a Sant Quirze del Vallès
-
Diners
Eurecat, guardonat amb el Premi Nacional a la Transferència del Coneixemet i la Innovació
-
Diners
Grupo Llavina adquireix Ippon Motor Vallès i Lexus Sabadell
-
Diners
Més ofertes de feina i empreses assistents que mai a la SBD Fira PRO
-
Diners
Better Care repetirà presència al 4YFN