ARA A PORTADA
-
Homenatge a Jordi Roca i Tubau, “l’artista total” que desperta una estima unànime Guillem Plans Roca
-
El nou aparcament de l'Eix Macià serà gratuït i estarà acabat a principis del 2027 Jan Cañadell Puigmartí
-
Els usuaris, en contra de l'estat actual de l'aparcament de l'Eix Macià: "Hi fallen moltes coses!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Els empresaris de Can Roqueta tornen a denunciar l'estat del polígon: "Voreres brutes, deixalles acumulades i vegetació que creix de manera descontrolada" Manel Camps
-
Nou pas per aturar les conseqüències de l'oci nocturn al Centre: "Cada vegada hi ha més queixes" Jan Cañadell Puigmartí
El grup Nexus AG compra la sabadellenca Aegerus
- L'Ajuntament de Castellar demana presó provisional per al monitor acusat d'abusos a infants
Publicat el
25 de febrer de 2020 a
les 11:14
El grup alemany Nexus AG ha comprat el 100% de les accions de l’empresa sabadellenca Aegerus. Amb aquesta operació, la companyia fundada fa deu anys per Joan Matarín i Jaume Ten s’integra a Nexus-SisInf, també ubicada a Sabadell i que va ser adquirida per la companyia alemanya el 2016. Xavier Conill ha passat a ser el nou director també de Nexus-Aegerus.
L’empresa sabadellenca té la seva seu a la Rambla i es dedica a fer un programari per a la gestió de la dependència en centres sociosanitaris de Catalunya. Actualment, Aegerus compta amb una plantilla d’11 persones i dona servei a 720 residències.
El grup Nexus AG està centrat en el programari de salut de gestió d’hospitals i centres residencials. Està present en diferents països europeus –Alemanya, Suïssa, Polònia, França, Àustria i Països Baixos–, disposa d’un capital humà de més de 1.200 persones i una facturació anual que supera els 100 milions d’euros. Conill ha subratllat que les dues empreses que Nexus AG té a Catalunya amb seu a Sabadell –Aegerus i SisInf– “treballaran plegades en tots els temes de vendes administratives i amb una part del desenvolupament del programari”. Amb l’adquisició, el grup alemany es beneficia amb “un producte bo d’atenció a la dependència” i Aegerus guanya projecció internacional i coordinació amb Nexus-SisInf a l’Estat.
Notícies recomenades
-
Diners
Front comú per fer créixer l'Aeroport de Sabadell: més d'hangars per potenciar l'activitat econòmica
-
Diners
Sabadell licita una parcel·la municipal de Can Gambús per 9 milions d'euros
-
Diners
Una societat inversora compra Valero Grup
-
Diners
Jordi Castells, nou director general de Moventis
-
Diners
Joaquim Pareras (Ipsom): “Les subvencions permeten augmentar la competitivitat i la diferenciació de les indústries”
-
Diners
Net-Pharma obrirà un nou 'hub' a Sant Quirze del Vallès