ARA A PORTADA
El CIESC qualifica "de greu irresponsabilitat" l'acord per la derogació de la reforma laboral
- Prohibit sortir de Sabadell aquest cap de setmana
Publicat el
21 de maig de 2020 a
les 19:35
Actualitzat el
22 de maig de 2020 a les
09:37
El Consell Intersectorial d'Empresaris (CIESC) ha manifestat l'oposició a l'acord sobre la derogació de la reforma laboral signat pel PSOE, Unidas Podemos i Bildu al marge de patronals i sindicats. En aquest sentit, donen suport al comunicat que han emès les patronals CEOE, CEPIME i Foment del Treball.
En un comunicat, l'entitat sabadellenca critica que "la feblesa del govern espanyol per garantir l’aprovació de l’estat d’alarma i l’acord amb Bildu posen en perill el diàleg amb els agents socials absolutament necessari per garantir la continuïtat de l’activitat econòmica i el manteniment dels llocs de treball". Així mateix, aquest acord polític, pres sense tenir en compte els agents socials amb els quals s’acaba de signar un acord sobre els ERTO, "demostra un menyspreu molt preocupant sobre els processos de diàleg amb la patronal i els sindicats amb l’objectiu d’obtenir avantatges parlamentaris".
Per aquest motiu, el CIESC assegura que aquest acord és "una greu irresponsabilitat" i afegeix que "en uns moments en què la nostra economia està patint els brutals efectes de la Covid-19 i compromet seriosament la recuperació de l’activitat econòmica i el manteniment dels llocs de treball".
Notícies recomenades
-
Diners
Fluidra subscriu nous compromisos de finançament "revolving" per 450 milions d'euros
-
Diners
“En 20 dies, el litre de gasoil s’ha encarit un 32%”
-
Diners
Un sabadellenc crea Animal Swipe: "Les entitats que es dediquen a tasques altruistes tenen problemes per tenir recursos econòmics”
-
Diners
Moventia i el RACC, els protagonistes a la taula rodona de la Cambra de Comerç
-
Diners
Els ingressos per càpita creixen un 5,35% de mitjana a Sabadell
-
Diners
BBVA activa un segon tram de recompra d'accions de 1.000 milions d'euros