ARA A PORTADA
La Cambra de Comerç vol millorar les oportunitats laborals de les persones de 45 a 60 anys
- Santa Salut canta en el nou disc d’Oques Grasses
Publicat el 01 de juny de 2021 a les 01:42
Actualitzat el 01 de juny de 2021 a les 20:59
La Cambra de Comerç de Sabadell ha endegat una nova edició del Programa 45+, amb el qual vol millorar les oportunitats laborals de les persones entre 45 i 60 anys, un dels col·lectius amb majors dificultats per a reincorporar-se al mercat de treball.
Programa 45+, amb el suport de la Cambra de Comerç d’Espanya i el patrocini del Fons Social Europeu (FSE), facilita la inserció laboral d’aquestes persones mitjançant la millora de les seves habilitats i competències en l’àmbit digital.
Els participants gaudiran de l’assessorament i la informació facilitada per un equip d’experts en formació i ocupació, que farà un seguiment de la seva evolució en el si del programa.
Són dues les fases: en la primera, l’orientador, a través d’una entrevista personal, coneixerà el perfil del candidat i, especialment, el seu nivell de competències digitals.
En la segona fase, el Programa 45+ ofereix formació ajustada als diferents perfils: Alfabetització digital, Creació de continguts digitals, Eines i habilitats per a la recerca de feina...
Després, la Cambra durà a terme un treball d’intermediació laboral per a facilitar la inserció dels participants en el mercat de treball.
“El reciclatge és una qüestió essencial per a qualsevol professional i que es converteix en ineludible superats els 45 anys i en una situació d'atur”, subratlla.
Notícies recomenades
-
Diners
Banc Sabadell i el Grup BEI mobilitzen 1.879 milions d’euros per donar suport a les pimes i 'midcaps' a Espanya
-
Diners
Qida capta quatre milions d’euros per impulsar adquisicions
-
Diners
Relleu a la presidència d’AEPCRO
-
Diners
La 4a Nit Solidària torna a Movento Stern per recaptar fons per al SJD Pediatric Cancer Center
-
Diners
Més socis i més pressupost per al pròxim exercici
-
Diners
Yomovo obre tres nous concessionaris BYD