Imatge de l'exterior de la botiga de la cadena de supermercats 'low cost' / LLUÍS FRANCO[/caption]
ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
La cadena de supermercats Primaprix inaugura el seu primer establiment a Sabadell
- Gassama: "Vull aprofitar l'oportunitat que m'ofereix el Sabadell"
Publicat el
16 de març de 2022 a
les 19:22
Actualitzat el
16 de març de 2022 a les
19:26
La cadena de supermercats low cost Primaprix inaugura aquest dijous el seu primer establiment a Sabadell. El nou local està situat al Parc Comercial Via Sabadell i compta amb una superfície de 400 metres quadrats.
Primaprix es proveeix amb els excedents de fabricació de les marques, productes descatalogats i liquidacions. Gràcies a això, en els seus supermercats s'hi poden trobar nombroses ofertes i descomptes en diferents marques i productes. La cadena va ser creada fa uns vuit anys a la Comunitat de Madrid i en l'actualitat ja disposa de més de 150 botigues.
https://www.diaridesabadell.com/2022/03/10/botiga-sabadell-wala-obre/
Amb l'obertura del nou establiment de Primaprix i la nova botiga de Wala, el Parc Comercial Via Sabadell compta ja amb més de 20 comerços en total.
[caption id="attachment_215525" align="aligncenter" width="700"]
Imatge de l'exterior de la botiga de la cadena de supermercats 'low cost' / LLUÍS FRANCO[/caption]
Imatge de l'exterior de la botiga de la cadena de supermercats 'low cost' / LLUÍS FRANCO[/caption]
Notícies recomenades
-
Diners
NeoSanix, aliat de la indústria alimentària
-
Diners
Sis de cada deu turismes matriculats ja són híbrids
-
Diners
BlackRock eleva fins al 8,2% la seva participació en el Banc Sabadell
-
Diners
Movento guanya tres concessionaris Mercedes-Benz amb l'adquisició d'Auto Beltrán
-
Diners
Fluidra accelera el seu full de ruta cap a la neutralitat en carboni el 2027
-
Diners
Les empreses de l'aeroport de Sabadell, fartes d'Aena