
ARA A PORTADA
Joan Dausà, Antonio Orozco i Queralt Castellet, entre els assistents a la trobada de Stern Motor

- El saxofonista Ernie Orts, a la Jam de jazz del Wild Geese de dimecres
Publicat el 25 d’abril de 2023 a les 13:26
Actualitzat el 25 d’abril de 2023 a les 16:21
El concessionari oficial Mercedes-Benz, Stern Motor de Sabadell, va celebrar una trobada amb els ambaixadors de la marca del grup Movento, en la que van participar-hi diverses cares conegudes del panorama català i estatal, celebrat al Garraf. No van faltar a l'àpat Joan Dausà, Antonio Orozco, Marta Marrero, Santi Millán, Eva Giménez, Gonzalo Pérez de Vargas, Núria Picas, Javi Sancho, Llucià Ferrer, Beth Rodergas i Laia Ferrer. La trobada també va tenir representació sabadellenca amb Queralt Castellet, el Gran German i Eli Carnicé.
Des de fa més de cinc anys, Stern Motor compta amb una família d'ambaixadors del concessionari Mercedes-Benz sabadellenc, que periòdicament són els encarregats de protagonitzar actes, concerts i esdeveniments esportius per als clients del concessionari Stern Motor, present a Sabadell, Terrassa, Gurb, Sant Fruitós del Bages i Vilanova del Camí.
L'àpat va estar encapçalat pel CEO de Movento, Miquel Martí Pierre; la vicepresidenta corporativa de Moventia, Sílvia Martí, i el director general de la divisió d'automoció de Movento, Santi Colomer. Així mateix, va assistir-hi el gerent del concessionari Stern Motor de Sabadell, Quim Badia, i el director comercial de les instal·lacions sabadellenques, Daniel Serena, entre altres.
[caption id="attachment_258484" align="aligncenter" width="850"]
/ CEDIDA[/caption]

Notícies recomenades
-
Diners Eloi Planes: "Un país necessita empresaris arrelats al territori”
-
Diners El salari mitjà brut anual de Sabadell, per sobre el català i espanyol
-
Diners Sabadell accelera les matriculacions: un 16,7% més
-
Diners Josep Oliu: "Amb el darrer drac hem tornat al castell perquè és on es defensa millor"
-
Diners La 1a edició de la Nit del Teixit Empresarial reconeix el potencial econòmic i social de Sabadell
-
Diners Economia eleva l'opa al Consell de Ministres