/ A. TORRES[/caption]
ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Primaprix obre el seu segon establiment a Sabadell
- Històric duel Catalunya-Itàlia de waterpolo Ability a Can Llong
Publicat el
30 de juny de 2023 a
les 10:32
Actualitzat el
30 de juny de 2023 a les
11:52
La cadena de supermercats low cost Primaprix va inaugurar aquesta setmana el seu segon establiment a Sabadell, un any i escaig després d'aterrar al Parc Comercial Via Sabadell, a Sant Pau de Riu-sec.
El nou espai, de més de 1.000 m2, s'ubica a la carretera de Barcelona, cantonada amb el carrer del Doctor Roges, i comptarà amb vuit treballadors de nova contractació. "Estem molt satisfets, i més per l'acollida que, novament, ens ha donat la gent de Sabadell", apunten fonts de la cadena, mentre confirmen que "estem animats i molt receptius a continuar buscant possibilitats per ampliar la nostra xarxa de botigues".
Al llarg del dia de la inauguració, més de 1.800 sabadellencs van apropar-se per conèixer de primera mà el nou establiment. Primaprix desenvolupa un model de negoci d'outlet de primeres marques de gran consum, fet que li permet vendre per sota els preus de mercat pel seu model d'aprovisionament: dotar-se d'estoc sobrant, sigui per errors de format, comandes cancel·lades o articles amb problemes d'etiquetatge, entre altres factors.
[caption id="attachment_266287" align="aligncenter" width="750"]
/ A. TORRES[/caption]
/ A. TORRES[/caption]
Notícies recomenades
-
Diners
NeoSanix, aliat de la indústria alimentària
-
Diners
Sis de cada deu turismes matriculats ja són híbrids
-
Diners
BlackRock eleva fins al 8,2% la seva participació en el Banc Sabadell
-
Diners
Movento guanya tres concessionaris Mercedes-Benz amb l'adquisició d'Auto Beltrán
-
Diners
Fluidra accelera el seu full de ruta cap a la neutralitat en carboni el 2027
-
Diners
Les empreses de l'aeroport de Sabadell, fartes d'Aena