ARA A PORTADA
Núria Aymerich, nova secretària general del Consell Intertèxtil Espanyol
Inicia un nou cicle de l'entitat "en un moment clau per la indústria"

- Núria Aymerich, nova secretària general del Consell Intertèxtil Espanyol
Publicat el 27 de febrer de 2025 a les 18:15
Actualitzat el 27 de febrer de 2025 a les 20:45
El Consell Intertèxtil Espanyol (CIE) inicia una nova etapa amb un canvi a la cúpula de l'entitat. El Consell ha incorporat Núria Aymerich a la secretaria general i reforça la representació de TEXFOR al CIE. La sabadellenca, actual directora de Relacions Institucionals de TEXFOR i secretària general del Gremi de Fabricants de Sabadell, "aportarà experiència en l'àmbit corporatiu per a consolidar la feina d'interlocució del CIE amb administracions i organismes clau", apunten des del Consell en un comunicat.
D'altra banda, Josep Maria Mestres serà el president de l'entitat fins al 2027, tal com ha aprovat per unanimitat el seu comitè executiu, i assumeix el lideratge "en un moment clau per la Indústria" . Al seu costat comptarà amb el suport de Pepe Serna, fins ara president, que passarà a tenir el càrrec de vicepresident. Per últim, Josep Moré ha estat ratificat, també, com a tresorer del Consell Intertèxtil Espanyol.
Notícies recomenades
-
Diners VÍDEO | Oliu, aclamat pels treballadors del Banc Sabadell en la seva arribada a Sant Cugat: "President, president!"
-
Diners La Cambra de Comerç celebra el rebuig a l'opa del BBVA
-
Diners El Banc Sabadell agraeix el suport majoritari d'accionistes i clients per continuar en solitari
-
Diners Joan Llonch, sobre el resultat de l'opa: "És penós, una desfeta per la prepotència del BBVA"
-
Diners El BBVA "accelera" el seu pla de retribucions als accionistes després d'una "oportunitat perduda"
-
Diners Satisfacció política i empresarial pel desenllaç de l'opa: "És una bona notícia per a la ciutat"