ARA A PORTADA
-
Crisi a ERC Sabadell: el seu líder, Gabriel Fernàndez, trenca el carnet del partit Albert Acín Serra
-
Primer dia de la zona de baixes emissions: "Està bé perquè hi hagi menys contaminació" Aleix Pujadas Carreras
-
Presentat l'estudi que busca millorar Can Puiggener: "És un barri que aporta molt valor a Sabadell" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Començar el curs ja sense vetlladora: "És molt feixuc i sap greu, però ja ens hem acostumat" Sergi Gonzàlez Reginaldo
David de la Cruz, nou corredor del UAE-Team Emirates

- “Tornar a parlar de Quart Cinturó és fer un pas enrere”
Publicat el 02 d’octubre de 2019 a les 17:29
Actualitzat el 02 d’octubre de 2019 a les 20:59
El ciclista de Sabadell, David de la Cruz ha fet públic aquest dimecres a la tarda que durant les pròximes dues temporades correrà a l'equip UAE-Team Emirates. Després de dues temporades al Team INEOS, on va aconseguir una victòria a la París-Niça i a la contrarellotge individual de la Vuelta a Andalusia, el ciclista de 30 anys formarà part d'un equip que compta amb corredors de la talla de Sergio Henao, guanyador de la París-Niça del 2017 i ex corredor del Team INEOS i del jove Tadej Pogačar, tercer classificat a la darrera edició de La Vuelta a Espanya.
De la Cruz es mostrava "súper il·lusionat i amb moltes ganes de brillar en aquest nou projecte", segons explicava a través del seu compte de Twitter. El corredor sabadellenc no ha gaudit de bons resultats, afectat per les lesions, en els últims dos anys, i confia a aprofitar aquesta oportunitat per refer-se. El director esportiu de l'UAE-Team Emirates, Joxean Matxin, també hi confia molt. "Té l'experiència adequada per explotar el seu gran talent i ser una peça important en les proves clau de la temporada", ha explicat.
Notícies recomenades
-
Esports El Cercle Sabadellès, triomfador en el Campionat de Catalunya femení
-
Esports L’Astralpool CN Sabadell, a semifinals de Copa Catalunya per la via ràpida
-
Esports De la Cruz ‘finalitza’ La Vuelta 2025 fregant el top-100 de la general
-
Esports Cruel derrota del juvenil del CE Sabadell en la jornada inaugural de Divisió d'Honor
-
Esports El Sant Nicolau debuta a Super Copa amb una gran remuntada
-
Esports El CN Sabadell cau davant del Futsal Mataró en la primera jornada de lliga