ARA A PORTADA
-
-
"A l'escola sí, però al carrer normalment castellà": cinc veus de Sabadell sobre l’estat del català Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
“Cada pedra preciosa porta un tros de mi”: l’essència que Marta Oms impregna en cada joia Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Ordeig diu que no hi ha nous positius fora del radi inicial i que es mantenen els 13 confirmats del centenar analitzat Redacció
Hidalgo: "Hem de tenir la pilota per no patir tant"
- Pluja i baixada de termòmetre
Publicat el 19 de setembre de 2020 a les 23:36
Actualitzat el 19 de setembre de 2020 a les 23:38
Les reaccions d'Antonio Hidalgo després de l'estrena amb derrota a Vallecas (2-1)
Valoració del partit: Durant el partit hi ha hagut diversos moments. Crec que hem començat bastant bé, trobant superioritats amb l'Heber i el Juan a l'esquena de Comasaña i Suárez i amb el gol. A partir d'aleshores, però, ells ens han començat a empènyer amb centrades laterals, tot i donar un cop de mà al Jaime amb l'ajuda del Víctor.
A la segona meitat, hem sortit bé però de mica en mica el Rayo ens ha anat tancant obligant-nos a defensar enrere. La intensitat que posa el Rayo és brutal, pressionant a dalt, sense deixar-te sortir. Té jugadors que marquen la diferència com Álvaro o l'Isi.
Substitució Aleix Coch: Ha hagut de demanar el canvi perquè li costava molt continuar.
Ha estat un cop, però veurem que té l'Aleix.
El gol de la derrota al 88. Dos gols, dues rematades sense oposició: Hem de resoldre aquestes situacions. La pilota ha arribat al mig de l'àrea amb massa facilitat. Hem de cuidar aquests detalls. Nosaltres, però, també hem tingut les ocasions del Josu i el Néstor, tot I que crec que l'Heber tenia situació per acabar. Hem de tenir la pilota per no patir tant.
El Sabadell, castigat per les lesions: Nosaltres necessitem a tots els jugadors per poder competir. Necessitem aquests recanvis. Sortir avui no era fàcil en la situació que ens trobàvem i ho han fet molt bé. El Chino (David Astals) ha debutat a la Segona Divisió. Esperem que de cara a Mallorca puguem recuperar algun jugador.
El plantejament del Rayo: No m'ha sorprès. El Rayo està en bones mans I l'Andoni els hi dóna aquest punt d'agressivitat. Té molts bons futbolistes. Espero i desitjo que facin una bona temporada.
https://www.diaridesabadell.com/2020/09/19/el-sabadell-torna-al-futbol-professional-amb-una-dolorosa-derrota-a-la-recta-final-2-1/
Notícies recomenades
-
Esports
Bronze amb presència del CN Sabadell a la jornada de tancamant de l'Europeu en piscina curta de Lublin
-
Esports
El Girona acaba amb el somni del Can Rull RT a la final del Memorial Luque-Gallardo
-
Esports
Sense temps a passar la ressaca copera, torna la lliga per al CE Sabadell
-
Esports
Carles Coll, campió d'Europa en els 200 braça
-
Esports
La Copa i Hidalgo tornen a la Nova Creu Alta
-
Esports
Un de cada per a l'OAR Gràcia en el doble partit intersetmanal al Boccaccio