ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Els equips sèniors del Club Natació Sabadell de voleibol no afluixen
- El fred encara no arriba. Una mica més de solet aquest dimecres!
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
07 de novembre de 2020 a
les 21:18
És ja un clàssic en aquest inici de temporada: doble victòria dels equips sèniors del Club Natació Sabadell per consolidar-se a la zona de privilegi de la Primera Nacional. Aquesta vegada amb especial mèrit de l'equip femení que s'enfrontava a un dels líders de la categoria, el Sant Cugat, en l'estrena al pavelló del Sud davant l'impossibilitat de jugar a Les Naus pel tancament de les instal·lacions. Un duel d'altura que no ha decebut. Les noies d'Hugo Gotuzzo semblaven encarrilar el partit guanyant els dos primers parcials amb autoritat (25-17 i 25-22), però el conjunt santcugatenc no havia dit l'última paraula i ha reaccionat amb una remuntada (26-28, 25-27) en dos sets molt disputats.
Tot s'ha decidit, doncs, en el tie-break on el Club Natació ha recuperat la seva millor versió i ha sabut gestionar els moments claus, per imposar-se per 15-12 i adjudicar-se el triomf. Ara iguala amb el mateix Sant Cugat a 12 punts i se situa a només un del Sant Just, líder per millor diferència de sets guanyats. Es preveu una lluita aferrissada per les places d'accés a les fases d'ascens.
El masculí ha sumat una nova victòria en la seva visita -ha intercanviat l'ordre dels partits- a la pista del CV Monjos. De fet, els homes de Jordi Fernàndez no han tingut massa problemes per imposar la seva superioritat com han reflectit els parcials dels tres sets: 20-25, 11-25 i 23-25. Els locals només han oposat resistència en el tercer parcial, però el Club no s'ha deixat sorprendre i continua imparable en aquest començament de lliga.
Notícies recomenades
-
Esports
Paula Leitón: "L'or olímpic em va donar l'altaveu per ser una referent també fora de l'aigua"
-
Esports
La telepatia a pista de les joves patinadores del Gadex: "Tenim l'ascens a tocar"
-
Esports
El CE Sabadell cau clarament contra el Betis Deportivo i perd el lideratge tretze jornades després
-
Esports
La SWIT Cup tanca la seva quarta edició amb sis campiones diferents
-
Esports
El juvenil del CE Sabadell confirma la seva permanència a Divisió d'Honor
-
Esports
Quatre del CN Sabadell, amb la selecció espanyola a la World Cup