ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- L'Ajuntament destina 2,5 milions d'euros per acabar el parc de les Aigües l'any vinent
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
31 d’agost de 2021 a
les 23:51
Actualitzat el
02 de setembre de 2021 a les
17:13
Sense novetat. Ni en el mercat d'estiu que a Primera RFEF es tancava a les 6 de la tarda ni el del futbol professional que s'allargava fins a les 12 de la nit. Però això no vol dir que el Sabadell no fitxi. Manté totes les portes obertes encara que sigui fora del termini. De fet, la direcció esportiva va treballar durant tota la jornada en diferents fronts amb la idea de tancar l'operació d'un migcampista de nivell per reforçar aquesta parcel·la.
La idea inicial era un futbolista de Segona Divisió A que rescindís el seu contracte abans de la mitjanit. No va poder ser. De totes maneres, en gaudir d'una fitxa sénior, el club arlequinat té una segona oportunitat en circumstàncies semblants. Podria fitxar un jugador sense cap vinculació contractual en aquest moment -técnicament a l'atur- o que hagués rescindit fa uns dies, és a dir el que es coneix com a agents lliures. Aquesta possibilitat també la tindran altres clubs amb fitxes disponibles.
Segons ha pogut saber el Diari de Sabadell, el Centre d'Esports hauria arribat a un preacord amb un jugador de categoria superior abans de la mitjanit, però s'haurà d'esperar a les pròximes hores -ja dimecres- per fer oficial la seva incorporació... sempre que no rebi alguna oferta molt superior i es trenqui l'acord. Hi ha altres opcions de futbolistes de Primera RFEF, però el club té confiança a poder signar un migcampista d'entitat per consolidar aquesta posició fonamental, ara coberta amb Xavi Boniquet, Ramon Folch i Facu Garcia, a més dels joves com Sergi Altimira.
Tocarà esperar una mica més. Aquesta vegada sembla que sí que arribarà el reforç desitjat i s'unirà al fitxatge del 9, Alex Aizpuru, Kaxe, cedit per la Ponferradina, qui ja va passar la revisió mèdica i s'incorpora aquest dimecres als entrenaments. Podria debutar el pròxim dissabte contra la Balompédica Linense a la Nova Creu Alta si Hidalgo ho considera oportú. Arriba en perfectes condicions físiques. De fet, va jugar 13 minuts amb la Ponferradina en la primera jornada d'aquesta temporada a la lliga SmartBank contra l'Alcorcón (1-0). Kaxe suma gairebé 4.000 minuts a la categoria de plata on ha marcat 8 gols. El veterà brasiler Yuri li ha barrat el pas a la titularitat. Ara vol reivindicar-se al Sabadell per tornar amb força al Toralín.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell"
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?
-
Esports
Eneko Sánchez, el jove nedador artístic sabadellenc que ja és campió del món: "Entrenem moltes hores i qualsevol detall et pot deixar fora"
-
Esports
Una llegenda de Queen i un campió de Fórmula 1, amb la samarreta del Sabadell: la història d'una foto sorprenent