Ara a portada
-
-
-
Diners El sector tèxtil, dels més afectats per l'aturada elèctrica: "Estàvem en el punt més àlgid d’activitat de la fàbrica” Manel Camps
-
Sabadell FOTOS | Gran homenatge a les accions heroiques dels Mossos: "Gràcies per ser-hi sempre" Redacció
-
Castellar del Vallès El projecte constructiu del BRCat Sabadell-Castellar, en una fase "molt avançada" Marc Béjar Permanyer
El FS Sabadell Femení no juga bé i acumula la quarta derrota consecutiva (0-1)

- Mor un home atropellat per un camió a Sant Quirze
Publicat el 16 d’octubre de 2021 a les 20:19
No ha pogut ser. L'equip Sènior del FS Sabadell Femení no ha trobat el camí cap al bon joc i ha acabat caient davant de la AE Les Corts per la mínima. Amb un gol d'Helena Rodríguez a falta de 7’ per a la conclusió de la primera etapa, l'equip visitant s'ha imposat mostrant una notable fermesa defensiva després del gol anotat.
Ja des de l'inici, el partit ha mostrat indicis que no seria el dia per al conjunt sabadellenc. Sense fluïdesa ni gran capacitat de verticalitat en el joc, les arlequinades s'han vist superades per un equip que ha saltat perfectament a la pressió durant tot el xoc i que ha creat suficients ocasions com per a ampliar el marcador, tant en el primer temps com en el segon.
En la segona part, l'equip local ha buscat més des de la desesperació i no tant des del joc un possible empat, però en cap moment han estat molt prop d'aconseguir-lo.
Amb aquest resultat, el FS Sabadell continua en l'última posició d'aquest grup 2 de Segona Divisió Nacional amb quatre derrotes consecutives. El pròxim 23 d'octubre s'haurà de buscar la primera victòria de la temporada en la visita davant del Futsal ACL Grup Mataró C.E. A.
Notícies recomenades
-
Esports Un bon KEIO CN Sabadell guanya el CN Barcelona i s'acosta a la final de lliga
-
Esports Una estrella del tennis mundial visita Sabadell
-
Esports Sergio Cortés: "Només pensem a guanyar el partit. Si ens posem a fer càlculs estarem perdent el focus"
-
Esports L'Astralpool, llest per a l'assalt al Pireu