ARA A PORTADA
-
-
Màxima precaució: avís de perill molt alt per ventades aquest dijous a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
Oliu beneeix l’arribada d’Armengol per liderar la “transformació tecnològica” del Banc Sabadell Manel Camps
-
L'educació, en vaga a Sabadell: "La sensació a l'escola és frustrant. No arribem a tot" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sarunas Jasikevicius, present al Topbàsquet
- "Em van lligar i em van trepitjar el cap": la denúncia d'un jove a la discoteca Waka
Publicat el
07 de desembre de 2021 a
les 19:17
Actualitzat el
08 de desembre de 2021 a les
11:07
La dotzena edició del Topbàsquet va comptar amb la presència de l'entrenador del FC Barcelona de bàsquet Sarunas Jasikevicius. L'exjugador lituà va seguir de ben a prop les evolucions de l'equip mini del conjunt blaugrana, on juga el seu fill Lukas Jasikevicius.
Dissabte al vespre, un grup de jugadors del Sant Nicolau no van voler deixar escapar l'oportunitat d'immortalitzar el moment i tenir un record del jugador que ha guanyat més vegades l'Eurolliga de bàsquet (4).
Dilluns, durant les finals celebrades al pavelló del Nord, Jasikevicius no es va voler perdre el triomf del seu fill a la gran final davant el Bàsquet Girona (19-87).
https://www.diaridesabadell.com/2021/12/06/topbasquet-sabadell-mazovia-barca/
Notícies recomenades
-
Esports
Javi López-Pinto: "Els plantejaments dels altres equips demostren que ens veuen com el rival a batre"
-
Esports
Òscar Garcia Junyent torna a les banquetes amb un dels clubs més importants d'Europa
-
Esports
Queralt Castellet es classifica per a la final olímpica amb la setena millor puntuació
-
Esports
La recepta de l'èxit de la gimnasta sabadellenca més viral: "Entrenes 14 hores a la setmana i t'ho jugues tot en 90 segons"
-
Esports
L’últim de la Champions per al CN Sabadell, amb el tercer lloc en joc
-
Esports
Fatoumata Diallo es penja la plata en l'estatal sub-23 de Sabadell