ARA A PORTADA
-
-
L'A.V. dels Safareigs de la Font Nova celebra una Festa de la Primavera marcada per les seves reivindicacions veïnals Redacció
-
Oriol Junqueras: "Hem d’apostar per un país que no sigui només radial. Catalunya és molt més que Barcelona" Albert Acín Serra
-
La Fundació Banc Sabadell dona 5 milions d'euros per transformar la plaça del Gas en el Centre de Cultura Guillem Plans Roca
-
Munitis: "Des de les victòries es treballa molt millor"
L'efecte del tècnic càntabre ja es deixa notar: ha sumat 10 dels últims 12 punts i l'equip està en ratxa positiva
- Oxfam Intermón celebra vint anys a Sabadell sense el seu tradicional concert
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
27 de gener de 2022 a
les 01:13
Actualitzat el
27 de gener de 2022 a les
12:19
L'efecte Pedro Munitis ja és un fet. Amb el tècnic càntabre, el Sabadell ha sumat 10 de 15 punts i dels últims 12 n'ha aconseguit 10. Aquesta bona dinàmica no ha permès sortir de la zona de descens perquè té dos partits pendents, però les sensacions són positives. Fins i tot sense fer un partit brillant va guanyar amb contundència a l'Alcoià (3-0), assolint per primera vegada dues victòries consecutives a la Nova Creu Alta.
"Ara per ara, en la nostra situació, necessitem sumar en cada jornada. Hem passat 17 dies complicats, preparant partits que després s'ajornaven. Això és difícil d'assumir pel jugador que vol competir i necessita continuïtat. Ens ha passat dues vegades. Ens ha costat una mica al principi, però l'actitud dels jugadors ha estat impressionant", ha manifestat Pedro Munitis.
Per sobre de tot, vol que el seu equip sigui "el més complet possible. A vegades pots fer un gran partit, generar moltes ocasions i perds. Està clar que des de les victòries es treballa molt millor i ara estem en una dinàmica positiva. Hem estat un equip rocós i també eficaç. És una victòria molt important per nosaltres i també per la nostra gent que sabem ha patit moltíssim i ara pot gaudir. És una doble alegria".
Va sorprendre amb la titularitat de Teo Quintero, qui després s'ha convertit en un dels grans protagonistes. "El Teo és un jugador important per a nosaltres. A Sanlúcar va estar a un altíssim nivell en un camp molt complicat. Després, per les circumstàncies, no vam poder comptar amb ell, però a mi no m'ha sorprès la seva actuació". Curiosament, el Sabadell busca un central en el mercat d'hivern i potser n'ha trobat un a la mateixa plantilla. Veurem.
També s'ha referit a la bona feina de Néstor Querol, consolidat com a davanter. "No ha tingut el premi del gol, els pals ho han impedit dues vegades, però és un jugador que ens dóna moltíssimes coses al camp".
Ara, Munitis ja pensa en l'atapeït calendari que ve. "Ens tocarà jugar diumenge, dimecres i diumenge... Vindrem del llarg desplaçament de La Línia gairebé sense temps de preparar el partit contra el Betis Deportivo, però ens hem d'adaptar i per sort ara tenim a la majoria de jugadors disponibles". Caldrà, això sí, conèixer l'abast de la lesió d'Iago Indias, qui va deixar el terreny de joc amb el genoll dolorit. Pot quedar en un cop fort. D'altra banda, en les pròximes hores es podria activar el mercat d'hivern. El Sabadell treballa en la via francesa per reforçar l'atac.
https://www.diaridesabadell.com/2022/01/26/ce-sabadell-alcoia-primera-rfef-lliga/
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell afronta la primera de les sis finals per lluitar el primer lloc
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell certifica la tercera posició de la lliga amb un triomf en el derbi
-
Esports
Més d'una vintena de reconeixements amb accent sabadellenc a la Diada de la Natació Catalana 2026
-
Esports
El Cercle Sabadellès escalfa motors a les portes del seu quart Torneig Internacional ITF de tennis
-
Esports
Rodrigo Escudero: "La derrota de fa dues setmanes va servir per alertar-nos, més encara, que cal afrontar tots els partits de la millor manera"
-
Esports
"Al començament, arbitrar era com anar a Disney": la vida de David Medié després del xiulet