ARA A PORTADA
El Club Natació femení cau davant el Palmas Urbaser i consuma el descens
El conjunt nedador posa el cor sobre la pista, però no ha estat suficient contra un rival molt potent

- El Club Natació femení cau davant el Palmas Urbaser i consuma el descens

- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 27 de març de 2022 a les 12:01
No ha pogut ser. Gairebé necessitava un miracle i la primera premissa ha fallat a Les Naus. El Club Natació Sabadell femení ha caigut davant el potent CV CCO 7 Palmas Urbaser (0-3), ara segon classificat, i la victòria del CV Esplugues a la pista del Vall d'Hebrón (0-3) ha consumat de manera matemàtica el descens de les nedadores a Primera Nacional. La seva aventura a la SuperLliga2 només ha durat un any.
De totes maneres, en aquesta última jornada, l'equip d'Albert Avellaneda ho ha donat tot. Ningú pot posar en dubte la seva entrega i el seu cor en cada jugada. De fet, ha posat contra les cordes al conjunt insular en un gran primer set que s'ha pogut decantar de qualsevol cantó. Finalment, ha estat per les visitants per un ajustat 26-28 que ha pesat anímicament en les jugadores sabadellenques. Ja calia una remuntada històrica.
En el segon set, també ha dominat la igualtat, però en el tram final també s'ha imposat l'ofici del CCO 7 Palmas (22-25), que ha sentenciat amb un còmode 19-25 en el tercer i definitiu parcial que ha condemnat al Club Natació al descens. Les jugadores s'han buidat i s'han guanyat l'ovació dels nombrosos aficionats que han omplert la pista de Les Naus. El cruel desenllaç no pot amagar la seva gran experiència en una categoria molt competitiva. L'única esperança seria una reestructuració de categories que deixés en res el descens esportiu.
Notícies recomenades
-
Esports Rubén Martínez: "Cada mes volem ser millors que l'anterior"
-
Esports Pol Filella, entre les vuit millors parelles d’Europa a tennis platja
-
Esports Mor Miquel Pessarrodona, històric nedador del Club Natació Sabadell, als 74 anys
-
Esports Empat del CE Mercantil en el primer partit al Joan Murtró
-
Esports El CNS Tennis Taula s'estrena amb un triomf davant del Sant Cugat a Can Llong
-
Esports El CNS vòlei masculí, segon a la Lliga Catalana