ARA A PORTADA
Álex Gualda (Tudelano), fitxatge 'sorpresa' del CE Sabadell

- El Triquell presentarà el seu primer disc l'any que ve a la Sala Apolo

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 20 de juliol de 2022 a les 10:54
Actualitzat el 20 de juliol de 2022 a les 14:26
No havia sortit a cap travessa. En una operació feta amb màxima discreció, el Sabadell ha anunciat la contractació d'Álex Gualda, un migcampista de 24 anys procedent del Tudelano, que la temporada passada va militar al grup I de la Primera RFEF.
Tot i haver nascut a Bilbao -al barri de Txurdinaga- , Álex Gualda mai va trepitjar Lezama. De fet, la seva formació es va centrar al Danok Bat, un club que treballa la base amb una gran organització. El seu juvenil milita a Divisió d'Honor. Ja en edat sènior, va passar a l'Alabès, jugant en el filial amb el qual va debutar a Segona Divisió B la temporada 19/20 (15 partits).
El CD Tudelano seria el següent destí, fent una excel·lent campanya en la 20/21 (24 partits disputats) culminada amb l'ascens a la Primera RFEF. En la passada no va poder evitar el descens a Segona RFEF, però Gualda va guanyar molta experiència participant en un total de 33 partits.
Notícies recomenades
-
Esports El CE Sabadell es juga tota la temporada en un partit
-
Esports FOTOS | Èxit en la primera edició de l’Akelarre Trail
-
Esports L'infantil d'artística del CN Sabadell, a la Copa Comen de Funchal
-
Esports David Movilla esclata contra l'arbitratge en la prèvia de la final a Múrcia
-
Esports Max Peula: l'home més ràpid de la història de Sabadell
-
Esports Confirmada la ubicació de la pantalla gegant per seguir el decisiu UCAM - CE Sabadell