ARA A PORTADA
-
Sabadell FOTOS | Matalassos, deixalles i fogueres: preocupació veïnal per un solar ocupat a tocar de la Gran Via Marta Ordóñez
-
Sabadell GRÀFICS | Màxim històric dels lloguers a Sabadell en plena crisi de l'habitatge Albert Acín Serra
-
-
Sabadell Rodalies reprèn la circulació a la línia R4 després dels incidents pel temporal Jan Cañadell Puigmartí
-
Castellar del Vallès Castellar-Sabadell-Terrassa, tria la teva aventura: dues hores per un viatge de nou quilòmetres Marc Béjar Permanyer
- Josep Colomé abandona a l'Inronman de Kona per problemes amb la bicicleta
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
08 d’octubre de 2022 a
les 22:11
Actualitzat el
08 d’octubre de 2022 a les
22:12
No ha pogut ser. La participació del veterà triatleta sabadellenc Josep Colomé en el mític Ironman de Kona ha tingut un regust agredolç. Per una banda, ha pogut competir en la màxima competició mundial d'aquesta especialitat i per altra, no ha pogut acabar la prova com era el seu objectiu. El motiu han estat uns problemes musculars originats per la bicicleta.
Després de cobrir els 3.800 metres de natació sense dificultat, Colomé ha patit a sobre de la bicicleta i després de fer 150 dels 180 quilòmetres d'aquest segment, s'ha vist obligat a abandonar. Ell mateix ho explicava al Diari de Sabadell des l'illa de Hawaii. "Els problemes tècnics de la bicicleta han derivat en problemes físics. L'organització em va llogar una bici d'una talla més gran de la meva (de gravel en lloc d'una de carretera) que són molt diferents. Aquestes són per anar per altres terrenys i tenen unes altres característiques. El pes de la bicicleta era molt més gran, la combinació dels pinyons eren més de gravel que de road i les rodes també són més gruixudes. Tenen més resistència, però també carreguen molt més la musculatura i això en una prova tan exigent com l'Ironman es paga molt car. En temps anava molt bé, per sobre de les previsions, però em va passar factura i vaig haver d'abandonar".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Tres del Club Natació i una sabadellenca, en el programa 'Objectiu Final Olímpica 2028' de la RFEN
-
Esports
Enric Arnella, nou entrenador de l'Astralpool CN Sabadell femení: "El nostre objectiu és lluitar per guanyar tots els títols"
-
Esports
La primera titularitat d'Obolskii en un any i mig: "Estic molt agraït al cos tècnic, però he de respondre més i millor"
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell masculí s'estrena a la Champions amb una treballada victòria a Montenegro
-
Esports
El juvenil del CE Sabadell s'enfila a la taula de Divisió d'Honor després d'una remuntada èpica contra el Barça
-
Esports
Dues de l'Astralpool CN Sabadell, candidates a millor waterpolista del món