ARA A PORTADA
-
Tanquen línies i n'obren altres el curs vinent a Sabadell: aquestes són les escoles i instituts afectats Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Els teus fills pagaran més per quedar-se a dinar a l'escola: quant s'encareix el menjador? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Un univers cultural inimitable: deu cites imprescindibles més enllà de Sabadell i Terrassa Marc Béjar Permanyer
-
Vincular-se a entitats locals per aprendre català: "Al meu cap ja no estic traduint, tot em surt més natural" Aleix Pujadas Carreras
El juvenil A del CE Sabadell es retroba amb el triomf en un gran partit
- L'OAR Gràcia continua molt viu després de superar el Sant Cugat (28-27)
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el
18 de febrer de 2023 a
les 20:50
El juvenil "A" del CE Sabadell s'ha retrobat amb la victòria 4 jornades després superant al Constancia a Olímpia (3-1). Els d'Edu San José s'allunyen de la zona vermella amb un gran partit coral de tot l'equip on ha hagut de remuntar al segon temps.
El guió ha estat clar des de l'inici: domini arlequinat amb un conjunt balear ben posicionat al darrere esperant la seva oportunitat. Una de les principals cartes dels visitants per crear perill ha estat l'estratègia. Així ho ha fet valer prop del minut 20 de joc quan, Maxim, ha rematat al primer pal una centrada a la sortida d'un córner.
No s'ha posat nerviós el juvenil arlequinat que, pocs minuts abans, havia perdonat una doble ocasió a peus de Nil i Petit i que ha trobat, ara sí, el camí del gol en una nova jugada d'estratègia amb rebots. Primer, el porter ha aturat el xut a boca de canó de Dani Ramírez, posteriorment, la defensa ha tret sota pals i, en tercera instància, Petit ha posat la igualada al marcador amb justícia.
Als darrers minuts del primer temps, especialment des de l'esquerre amb Massó i Denis, ho ha continuat intentant el Centre d'Esports però sense èxit.
A l’inici del segon temps, el Constancia ha tornat a demostrar que amb molt poc podia posar en problemes la defensa arlequinada i Ciurans ha salvat el gol balear. Només ha estat un ensurt i el Sabadell ha continuat portant el pes del partit i controlant el joc i la possessió. I aquesta superioritat s'ha traduït en el segon gol arlequinat. Prop del 60 de partit, després d'una gran jugada de Sander, Quim Utges amb un xut creuat des de la dreta ha posat per endavant al marcador al conjunt d'Edu San José culminant la remuntada.
Després del gol ha intentat donar una passa endavant l'equip balear, però sense encert. I, finalment, en un contraatac ha trobat la sentència el conjunt arlequinat. En un penal provocat per Denis que el mateix extrem ha errat, Quim Utges, firmant el seu doblet, ha enviat al fons de la xarxa el rebuig del porter amb un precís cop de cap per certificar que els 3 punts no es movien d'Olímpia.
Amb aquest triomf, el juvenil del CE Sabadell s'alça fins a la desena posició superant al seu rival, el Constancia. A més, els d'Edu San José, deixen el descens provisionalment a 9 punts i miren amb més tranquil·litat el futur a la Divisió d'Honor juvenil després de trencar la dinàmica de 4 jornades sense vèncer.
Notícies recomenades
-
Esports
Fatu Diallo es queda a tocar del podi en la seva estrena en un estatal absolut
-
Esports
Set medalles per al CN Sabadell en el Campionat de Catalunya d'artística
-
Esports
Doble victòria de l'OAR Gràcia al Boccaccio, però sanció de quatre punts per al femení
-
Esports
El CE Sabadell empata a zero a Cartagena en un duel molt competit
-
Esports
Raúl Rota es confirma com a gran triomfador del cap de setmana de ciclisme a la ciutat
-
Esports
Podi sabadellenc al Trofeu Joan Escolà amb domini total dels corredors locals