ARA A PORTADA
-
Sabadell "No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Sabadell recull material humanitari per a Veneçuela: "No hi ha material, els bombers treballen amb les ungles" Marta Ordóñez
-
Sabadell El Centre i la Creu de Barberà, barris preferits dels sabadellencs per a viure-hi Marta Ordóñez
-
Esports Pau Morilla-Giner: "Conceptualment estem preparats per a la Lliga Hypermotion, però encara no tenim les mans i els cervells necessaris" Marc Segarra Rodríguez
- L'OAR Gràcia Sabadell vol aixecar la Copa Catalana per partida doble
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
09 de juny de 2023 a
les 13:32
Els dos primers equips de l’OAR Gràcia tanquen aquest cap de setmana una intensa temporada amb l’objectiu de celebrar un doble títol a la Copa Catalana. La seu de la competició femenina és el pavelló Salvador Gimeno de Sant Joan Despí. L’equip gracienc, que defensa el títol, s’enfrontarà aquest dissabte (18 h) al Lleida en semifinals. Les verd-i-blanques surten com a favorites després del seu tercer lloc absolut a la Divisió de Plata.
No obstant això, fa gairebé un mes que no competeixen i poden acusar falta de ritme, tot i que no han descuidat la preparació, com assegura la seva entrenadora Carol Carmona. “Després de l’estrès, les emocions i el desgast físic i mental de les fases necessitàvem desconnectar i descansar una mica. De totes maneres, hem tornat a entrenar amb ganes perquè volem guanyar aquesta Copa i posar la cirereta a una temporada que ha estat inoblidable”.
L’altra semifinal la jugaran La Roca i Sant Vicenç i els equips finalistes es veuran les cares el diumenge a les 13 hores. “Guanyar un títol sempre és una motivació especial i sortirem amb aquest objectiu”. Podria ser l’últim partit per algunes jugadores tot i que Carol Carmona avança que “el gruix de la plantilla continuarà la pròxima temporada. Hem lligat algunes renovacions i estem treballant per aconseguir reforçar-la. Si volem aspirar a repetir a les fases, ens cal tenir més de fons d’armari i també una dosi d’experiència. No podem dependre tant d’una o dues jugadores”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El sabadellenc Aleix Gómez, en el set ideal de la Champions d'handbol
-
Esports
Un regal d’aniversari que li va canviar la vida: "Només vull que la següent fletxa sigui millor que l’anterior"
-
Esports
De Sabadell al Tour de França: bicicletes per explicar dos segles d'història
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell assegura la porteria amb la incorporació de Martina Terré
-
Esports
Multa i tancament parcial de la Nova Creu Alta per la invasió de camp en l'ascens del CE Sabadell
-
Esports
Lucas Viale renova per dues temporades més com a director esportiu del CE Sabadell