ARA A PORTADA
El Club Natació de vòlei aposta per la continuïtat dels tècnics sèniors
- El Club Natació de vòlei aposta per la continuïtat dels tècnics sèniors
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 14 de juliol de 2023 a les 17:23
Continuïtat. El projecte esportiu de la secció de voleibol del Club Natació Sabadell que presideix Òscar Llagostera aposta per l’estabilitat i la millor manera de demostrar-ho ha estat la renovació dels tècnics dels equips sèniors, Roberto Pozzato (masculí) i Xavi Perales (femení).
“Estic molt content de la renovació perquè és una conseqüència de la bona temporada anterior, tant en l’equip sènior com en la Base. Penso que els equips del planter van completar un any històric en les diferents categories”, subratlla Roberto Pozzato. Això és una motivació i també un repte de futur: “ens obliga a mantenir un nivell molt alt i també volem ser més ambiciosos amb el sènior. Aquest és el missatge que he transmès als jugadors. L’objectiu és la permanència, però mirant més amunt i consolidar-nos a la SuperLliga2”. Es manté el bloc amb un parell d’incorporacions.
El femení va patir fins a l’última jornada per mantenir-se a Primera Nacional. El tècnic Xavi Perales espera “millorar el nivell per lluitar en una zona més còmoda de la taula, però els objectius s’han de replantejar sobre la marxa”.
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria patida del CE Sabadell contra el Ripollet
-
Esports
L'Atlètic Barceloneta imposa la lògica a la segona meitat i guanya el KEIO CN Sabadell
-
Esports
El Cercle Sabadellès 1856, brillant subcampió del Campionat de Catalunya en categoria +55
-
Esports
El júnior U18 del Sabadell BQ Vallès, entre els vuit millors de Catalunya per la via ràpida
-
Esports
El sabadellenc i exarlequinat que amenaça la continuïtat del Centre d'Esports a la Copa Catalunya
-
Esports
Debut amb victòria d'Urri i David Astals amb la selecció catalana davant de Palestina