ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
El Sabadell necessita canviar la dinàmica amb urgència després d'un primer quart nefast

- El Sabadell necessita canviar la dinàmica amb urgència després d'un primer quart nefast

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 25 d’octubre de 2023 a les 19:24
El primer quart de campionat (9 de 38 jornades) ha tingut un balanç molt negatiu en clau arlequinada. Si el Sabadell mantingués l’actual prospecció de punts, en prou feines arribaria als 30 al final de la temporada, o sigui un descens de categoria rotund. És evident que això només són números i el futbol depèn de molts factors, però també és un fet que necessita canviar la dinàmica amb urgència.
Gairebé tots els registres són dolents. És l’equip que més partits ha perdut del grup (6) i també ocupa el lideratge del més vulnerable amb tretze gols encaixats. Només una vegada ha mantingut la porteria a zero, davant el Sestao (3-0), i ho va aconseguir més per demèrits del rival que va malbaratar diverses ocasions. En contrapartida, ha marcat en 6 de les 9 jornades disputades.
La imatge que va oferir, malgrat la derrota, contra el Deportivo pot convidar a l’esperança, però s’haurà de confirmar amb resultats amb un calendari que fa pujada: tres filials consecutius, començant el dissabte (16 hores) amb un Celta Fortuna que travessa el seu millor moment (quatre victòries consecutives) i és el màxim golejador. Després, la Real Sociedad B -que podria arribar encara invicte a la Nova Creu Alta- i visita al Johan Cruyff per enfrontar-se al Barcelona At. de Pau Víctor per rematar-ho amb el Lugo i el retorn de Pedro Munitis i César a l’Estadi.
Sortir vius d’aquest trajecte és fonamental per afrontar un tram teòricament més assequible davant de tres rivals directes com Teruel, Arenteiro i Unionista abans de tancar l’any 2023 al Reino de León contra la Cultural Leonesa.
Notícies recomenades
-
Esports FOTOS | Sabadell acull el Campionat d'Espanya d'Escacs de Segona Divisió
-
Esports El CE Sabadell empata en la seva visita al Barça Atlètic
-
Esports Yolanda Clemot, campiona del món +50 amb la selecció espanyola de tennis
-
Esports LALIGA+ retransmetrà tots els partits del CE Sabadell a Primera Federació
-
Esports El CE Sabadell empata davant de l'Atlètic Balears en el quart test de pretemporada
-
Esports Sergi Cabanas torna al KEIO CN Sabadell