ARA A PORTADA
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El CE Sabadell tanca la pretemporada amb el partit de presentació a la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez
Derbi d'aspiracions entre CN Sabadell i Escola Pia

- Jordi Bransuela ja té una penya arlequinada

- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 01 de desembre de 2023 a les 18:30
Actualitzat el 01 de desembre de 2023 a les 19:21
Superat el primer terç de competició i amb els dos equips a la zona alta. Així es presenta el primer derbi de la temporada a la Segona B de futbol sala. Separats per cinc punts, aquest dissabte (19:30h), es veuen les cares els dos sabadellencs de la categoria al Pavelló Nord.
El CN Sabadell arriba tercer classificat, assentat en zona de ‘play-off’ i després de dues victòries consecutives. Els nedadors s’estan consolidant com un dels rivals a batre i és que només han perdut un enfrontament en les 10 jornades disputades. “Estem molt contents amb la resposta de l’equip a la primera derrota de l’any i d’haver sumat aquestes dues últimes victòries. L’equip està amb confiança, però encara hi ha marge de millora. Des del primer dia hem crescut molt a nivell individual i col·lectiu”, afirma el tècnic, Pau Machado.
L’Escola Pia també està signant un gran inici. Malgrat que van perdre la darrera jornada, els de Pedro Donoso es troben setens i estan deixant clar que són un equip que no es dona per vençut fàcilment i és que gairebé tots els seus partits s’estan decidint al tram final. “Ens estem aficionant als finals frenètics i des de la banqueta a vegades ens agradaria una mica més de tranquil·litat. Al final, aquesta categoria està molt igualada i es demostra cada partit”, reflexiona Donoso. Abans de la derrota del passat dissabte, els escolapis acumulaven vuit jornades consecutives puntuant i estan a només cinc punts del ‘play-off’.
Notícies recomenades
-
Esports L'OAR, sense opcions davant del Barça a la Supercopa Catalana
-
Esports Un bon OAR Gràcia cau davant del BM Granollers a les semifinals de la Supercopa Catalana
-
Esports David de la Cruz torna a La Vuelta dos anys després
-
Esports L'OAR estrena la temporada amb un doble compromís de nivell a la Supercopa Catalana
-
Esports El Ciudad Naranco guanya el Campionat d'Espanya d'Escacs celebrat a Sabadell
-
Esports Esportistes sabadellencs veterans, competint fins que "el cos digui prou"