ARA A PORTADA
El CE Sabadell torna a la feina amb Tarazona a l'horitzó
- El pessebre de Matadepera incorpora sardanistes
Publicat el 28 de desembre de 2023 a les 10:59
Actualitzat el 28 de desembre de 2023 a les 11:42
En marxa. Passada la setmana de vacances de Nadal, el CE Sabadell ja va tornar als entrenaments el dia 26 a la tarda amb la preparació de l’important duel del dijous 4 de gener davant el Tarazona a l’horitzó. El conjunt d’Óscar Cano va tenir aquests dies de descans i celebracions per fer net i tornar a la rutina amb l’esperança i convicció que el 2024 serà l’inici de la remuntada. Els arlequinats acabaran l’any a vuit punts de la salvació després de la desfeta al Reino de León del passat 17 de desembre i en la penúltima posició de la taula.
Es preveu un mercat d’hivern mogut a les oficines de la Nova Creu Alta un cop s’obri la finestra, tot i que es podria tancar alguna incorporació abans. El nombre d’altes anirà lligat al poder econòmic que pugui tenir un Centre d’Esports que a les últimes hores ha estat vinculat a una empresa americana que vol adquirir un club espanyol amb un model de micropropietat en ‘crowdfunding’.
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | La Cap d'Any Race acomiada el 2025 amb una marea de corredors pels carrers de la ciutat
-
Esports
FOTOS | El CE Sabadell tanca l'any amb més de mig miler de persones a la Nova Creu Alta
-
Esports
"Ni a Barcelona ni a Nova York... per Cap d'Any venim a Sabadell"
-
Esports
Josep Lluís Llusià, president del Cercle Sabadellès: "Som un club viu i atractiu, però hem de posar un límit per no baixar la qualitat"
-
Esports
El CNS Tennis Taula, gran triomfador del Campionat de Catalunya de Joves
-
Esports
Una nova proposta d'oci per a joves a la Creu Alta de la mà d'una entitat centenària