ARA A PORTADA
- Obituari de Sabadell del 4 de gener de 2024
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
04 de gener de 2024 a
les 14:16
Actualitzat el
04 de gener de 2024 a les
15:41
Enmig d'un autèntic terratrèmol institucional per les rocambolesques negociacions amb un grup italià per la possible venda del club, aquest dijous (19 hores) la Nova Creu Alta serà escenari del retorn de la lliga amb un duel directe entre el Sabadell i el Tarazona, ara separats per 7 punts. L'equip arlequinat, després de l'empat del Teruel davant la Cultural Leonesa (0-0), començarà el partit com a cuer.
Óscar Cano i el vestidor volen aïllar-se de tot el soroll que envolta el club a les últimes hores i centrar-se en aquests 90 minuts que poden marcar la línia definitiva del conjunt arlequinat en el seu objectiu de la remuntada. "No podem parlar de finals quan queda tanta competició, però sí que es tracta d'un partit molt important, sobretot en cas de guanyar-lo perquè ens acostaria als llocs de permanència. Significaria començar l'any amb una sensació positiva i això, mentalment, també té una gran transcendència", explica el tècnic granadí.
Tot i el desavantatge de vuit punts ara mateix, Cano ho veu "possible" i deixa clar que "a mi mai en veureu pessimista, passi el que passi. Hem de mantenir la il·lusió, per nosaltres i per l'afició. Som conscients que la responsabilitat és màxima i hem de guanyar molts partits i no deixar-ho per les últimes 10 jornades. La meva sensació és que l'objectiu és factible", insisteix.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | La millor esgrima de l'Estat fa parada a Sabadell, però amb més brevetat de la prevista pel temporal
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell masculí debuta a la Champions amb una visita al campió montenegrí
-
Esports
El CE Sabadell ja coneix el seu primer rival a la Copa del Rei
-
Esports
El temporal fa estralls al CN Sabadell i obliga a tancar diversos espais de Can Llong: "La piscina exterior estava verda"
-
Esports
Primera victòria de la temporada del CNS Vòlei, amb remuntada inclosa
-
Esports
Ferran Costa: "Ens ha faltat el gol, però hem fet un partit que ens defineix com a equip"