#Zurich2024 | @raul_gass finaliza su CRI en 56'38" para ser 26º???? ✅Buena crono del madrileño en su primer año como élite en el Mundial???? ???? @iamdlax ha concluido finalmente 25º. ¡Bien competido!#TeamESPciclismo???????? pic.twitter.com/94MApuGatm
— Real Federación Española de Ciclismo (@RFECiclismo) September 22, 2024
ARA A PORTADA
David de la Cruz, vint-i-cinquè al Mundial de Zúric

- David de la Cruz, vint-i-cinquè al Mundial de Zúric

- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 22 de setembre de 2024 a les 17:58
El sabadellenc David de la Cruz ha aconseguit una gran vint-i-cinquena posició a la prova a contrarellotge del Mundial de Zúric. De la Cruz arribava a la prova com a vigent campió d'Espanya de la disciplina i s'ha quedat a gairebé tres minuts i mig del belga Remco Evenepoel, líder de la prova.
El del barri d'Espronceda, que a la ciutat suïssa s'estrenava a la prova cronometrada del Mundial, ha aconseguit finalitzar el recorregut de 46 quilòmetres amb un temps de 56:27, deu segons menys que el seu company d'equip, Raúl García Pierna, que ha estat 26è. La resta de companys de l'equip espanyol competiran el pròxim diumenge en la prova de ruta.
Notícies recomenades
-
Esports Tres del CN Sabadell, al Mundial infantil de natació artística
-
Esports FOTOS | Així va anar la presentació del CE Sabadell 25-26
-
Esports Empat entre CE Sabadell i UD Ibiza en l'últim partit de pretemporada
-
Esports Carlos Alemán completa la defensa del CE Sabadell
-
Esports Segon bronze europeu consecutiu per a Iker Pajares
-
Esports El CE Sabadell tanca la pretemporada amb el partit de presentació a la Nova Creu Alta