ARA A PORTADA
-
FOTOS | Èxit a l'estrena del Calendari d'Advent 2025 de Sabadell, amb presència internacional: "That's awesome!" Marta Ordóñez
-
Les claus de la resolució judicial del Cas Jubany: què passarà ara amb Santi Laiglesia? Jan Cañadell Puigmartí
-
El brot de pesta porcina sacseja el món ramader: "Pot ser un cop econòmic molt fort" Marc Béjar Permanyer
-
El debat sobre la gestió dels residus aterra als carrers: agents ambientals contra els dubtes de la ciutadania Marc Béjar Permanyer
-
El femení de l'OAR Gràcia manté el ple de punts i el masculí cau per primera vegada
- El femení de l'OAR Gràcia manté el ple de punts i el masculí cau per primera vegada
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 14 d’octubre de 2024 a les 19:17
Cara i creu pels sèniors de l'OAR Gràcia. Després de sumar les tres primeres victòries a la lliga, en la quarta jornada ha arribat la derrota del masculí a la pista de La Roca (28-24) mentre el femení va mantenir el ple de punts (8 de 8) després d'una treballada victòria a Palautordera (30-32).
Semblava una sortida còmoda per l'equip de Carol Carmona. L’Handbol Palautordera encara no havia sumat cap punt. Però les gracienques van haver de suar de valent i forçar la màquina al màxim per completar el ple (vuit de vuit) i consolidar la seva posició de privilegi a la Divisió d’Honor Plata. Ara comparteix el lideratge del grup com a segon classificat per millor diferència de gols del Sant Joan Despí, que s’adverteix com un rival directe en la lluita per la primera posició.
“Encara que estava sense puntuar, sabíem que el Palautordera és un bon equip i s’ha reforçat amb jugadores que li donen un plus. Sempre és una pista molt complicada i vam saber gestionar els moments del partit, sobretot el final”, explica l’entrenadora verd-i-blanca Carol Carmona.
De fet, la igualtat va ser la tònica durant els seixanta minuts, arribant al descans amb un 16-16. Diferències mínimes al marcador que es van mantenir a la represa fins que l’OAR va imposar una marxa més per assolir un avantatge de dos o tres gols (24-27) que va mantenir fins al final (30-32).
Irene Garcia amb 6 gols va ser una de les peces cabdals, però Carol Carmona vol destacar el paper de la jove Paola Anies: “fins ara semblava una mica pressionada, però en aquest partit va treure tot el seu bon joc i l’eficàcia davant la porteria. Pot ser una jugadora molt important”. Va marcar 7 gols, només un menys que Janna Sobrepera.
La pròxima cita serà dissabte vinent (19.45 h) contra el Levante Marni, equip situat a la zona baixa de la taula.
Notícies recomenades
-
Esports
Cinc del CN Sabadell, a l’Europeu en piscina curta de Lublin
-
Esports
El CN Sabadell, campió d'Espanya de natació artística en infantil i júnior
-
Esports
Frenada en sec a la dinàmica de l'OAR Gràcia masculí
-
Esports
El KEIO CN Sabadell dona la sorpresa i guanya l'Atlètic Barceloneta
-
Esports
El FS Sabadell Femení competeix, però cau davant d'un dels rivals a batre
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell s'encalla en atac després del descans i cau davant de l'Assolim Mataró