ARA A PORTADA
El Centre d'Esports Sabadell rebutja respondre a les acusacions del president del Sant Andreu
- El Centre d'Esports Sabadell rebutja respondre a les acusacions del president del Sant Andreu
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
15 d’octubre de 2024 a
les 17:17
Actualitzat el
16 d’octubre de 2024 a les
19:59
El Sant Andreu-Sabadell de diumenge passat no només es va viure intensament al terreny de joc i la graderia sinó que va tenir el seu partit també a la zona noble segons les acusacions que ha fet el president andreuenc, Manuel Camino, a través del diari Mundo Deportivo. El Centre d'Esports ha rebutjat respondre de manera oficial i lamenta que aquest mitjà barceloní no s'hagi posat en contacte amb el club per contrastar les seves declaracions.
Camino centra les seves queixes en diversos aspectes, sobretot "en el comportament dels directius de l'equip rival", situant a l'ull de l'huracà al president Pau Morilla-Giner i el director general Bruno Batlle, representants arlequinats a la llotja. "Ens van marejar per saber qui baixaria al terreny de joc en l'homenatge a les jugadores del waterpolo abans del partit", explica. Finalment, va fer-ho Bruno Batlle. Fonts del Centre d'Esports han assegurat que el president, per una qüestió familiar, va arribar molt just a l'estadi Narcís Sala.
Sobre Pau Morilla-Giner, el president del Sant Andreu parla d'un tracte inacceptable. "Va asseure's en un lloc diferent de l'assignat i durant el partit no va mantenir les formes. No pot actuar com un aficionat", diu. També fa referència a un cop de puny de Bruno Batlle a un escut de metacrilat i a desperfectes al vestidor "provocats pels jugadors expulsats". I acaba demanant "més humilitat i menys supèrbia".
El Centre d'Esports no ha volgut entrar al drap i prefereix mantenir-se al marge d'aquesta polèmica. De totes maneres, fonts molt properes al Consell d'Administració asseguren que "el vestidor visitant va quedar en perfecte estat" i al final del partit, els directius arlequinats van donar la mà a Manuel Camino desitjant sort al seu equip per la resta de la temporada.
Notícies recomenades
-
Esports
Raúl Rota es confirma com a gran triomfador del cap de setmana de ciclisme a la ciutat
-
Esports
Podi sabadellenc al Trofeu Joan Escolà amb domini total dels corredors locals
-
Esports
Laura Gómez s’imposa al Campionat de Sabadell Femení després de 116 km d’alta intensitat
-
Esports
Carme Valero: 50 anys d’una victòria eterna per a l’esport femení
-
Esports
El CN Sabadell posa peu i mig als quarts de final de l'EuroCup amb una exhibició defensiva davant del Sabac (11-3)
-
Esports
Óscar Salguero, medallista mundial, metge i futur pare: "Els nervis del MIR són comparables als d’unes Olimpíades"