ARA A PORTADA
El Centre d'Esports Sabadell rebutja respondre a les acusacions del president del Sant Andreu
- El Centre d'Esports Sabadell rebutja respondre a les acusacions del president del Sant Andreu
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 15 d’octubre de 2024 a les 17:17
Actualitzat el 16 d’octubre de 2024 a les 19:59
El Sant Andreu-Sabadell de diumenge passat no només es va viure intensament al terreny de joc i la graderia sinó que va tenir el seu partit també a la zona noble segons les acusacions que ha fet el president andreuenc, Manuel Camino, a través del diari Mundo Deportivo. El Centre d'Esports ha rebutjat respondre de manera oficial i lamenta que aquest mitjà barceloní no s'hagi posat en contacte amb el club per contrastar les seves declaracions.
Camino centra les seves queixes en diversos aspectes, sobretot "en el comportament dels directius de l'equip rival", situant a l'ull de l'huracà al president Pau Morilla-Giner i el director general Bruno Batlle, representants arlequinats a la llotja. "Ens van marejar per saber qui baixaria al terreny de joc en l'homenatge a les jugadores del waterpolo abans del partit", explica. Finalment, va fer-ho Bruno Batlle. Fonts del Centre d'Esports han assegurat que el president, per una qüestió familiar, va arribar molt just a l'estadi Narcís Sala.
Sobre Pau Morilla-Giner, el president del Sant Andreu parla d'un tracte inacceptable. "Va asseure's en un lloc diferent de l'assignat i durant el partit no va mantenir les formes. No pot actuar com un aficionat", diu. També fa referència a un cop de puny de Bruno Batlle a un escut de metacrilat i a desperfectes al vestidor "provocats pels jugadors expulsats". I acaba demanant "més humilitat i menys supèrbia".
El Centre d'Esports no ha volgut entrar al drap i prefereix mantenir-se al marge d'aquesta polèmica. De totes maneres, fonts molt properes al Consell d'Administració asseguren que "el vestidor visitant va quedar en perfecte estat" i al final del partit, els directius arlequinats van donar la mà a Manuel Camino desitjant sort al seu equip per la resta de la temporada.
Notícies recomenades
-
Esports
El Cercle Sabadellès 1856, brillant subcampió del Campionat de Catalunya en categoria +55
-
Esports
El júnior U18 del Sabadell BQ Vallès, entre els vuit millors de Catalunya per la via ràpida
-
Esports
El sabadellenc i exarlequinat que amenaça la continuïtat del Centre d'Esports a la Copa Catalunya
-
Esports
Debut amb victòria d'Urri i David Astals amb la selecció catalana davant de Palestina
-
Esports
El KEIO CN Sabadell, a donar la sorpresa davant de l'Atlètic Barceloneta
-
Esports
FOTOS | Multitudinària presentació del Creu Alta Sabadell Handbol