
ARA A PORTADA
L'OAR Gràcia disputarà les fases d'ascens per tercera temporada consecutiva

- L'OAR Gràcia disputarà les fases d'ascens per tercera temporada consecutiva
Publicat el 09 de març de 2025 a les 11:10
Actualitzat el 09 de març de 2025 a les 13:17
Només un miracle podia evitar que l'OAR femení certifiqués les fases més d'hora que tard. De fet, les gracienques van aconseguir la classificació matemàtica fins i tot abans de disputar el seu duel davant l'Almassora (29-24), per la derrota del tercer classificat, l'Handbol Onda a la pista de La Roca (31-25). De totes maneres, les de Carol Carmona van fer els deures, enmig de la festa al Boccaccio Arena, i ja es troben una mica més a prop d'aconseguir el primer lloc de la fase regular, que serviria per tenir un encreuament més favorable en l'eliminatòria prèvia de les fases d'ascens.
L'OAR Gràcia va sortir dominant des de l'inici amb rendes curtes de fins a tres gols de distància en els primers minuts. A l'equador, les de Carmona es van arribar a posar amb el +4 en el 9-5, però un parcial de 0-3 va ajustar el marcador. No obstant això, abans del descans van tornar a accelerar les locals que al pas per vestidors guanyaven 14-11.
[caption id="attachment_336103" align="aligncenter" width="700"]
Sobrepera va tornar a ser clau amb cinc gols / V. Castillo[/caption]
A la represa, l'equip gracienc va anar mantenint la distància en el marcador, malgrat els intents de les valencianes que es van posar a dos gols, però van ser incapaces d'ajustar el marcador al mínim. Passat l'equador del segon temps, l'OAR va tornar a accelerar amb petits parcials, fins i tot arribant als sis gols de distància, abans de tancar el duel amb el definitiu 29-24. A tres jornades per acabar la lliga regular, les gracienques es mantenen en el lideratge amb tres punts de marge respecte al Lleida, que tampoc va fallar a la pista del Joventut Mataró (18-24).

Notícies recomenades
-
Esports Aleix Gómez i Dani Fernández, campions del món de clubs amb el Barça
-
Esports Rubén Martínez: "Cada mes volem ser millors que l'anterior"
-
Esports Pol Filella, entre les vuit millors parelles d’Europa a tennis platja
-
Esports Mor Miquel Pessarrodona, històric nedador del Club Natació Sabadell, als 74 anys
-
Esports Empat del CE Mercantil en el primer partit al Joan Murtró
-
Esports El CNS Tennis Taula s'estrena amb un triomf davant del Sant Cugat a Can Llong