ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Els jocs de taula seran els protagonistes del cap de setmana a la Fira

- Retenen dos lladres quan robaven en una botiga
Publicat el 22 de setembre de 2018 a les 13:20
Actualitzat el 22 de setembre de 2018 a les 22:51
Grups d’amics, famílies, nens, experts i creadors es congregaran al llarg d’aquest cap de setmana a Jokos, a la Fira de Sabadell. Aquest esdeveniment compta amb expositors de internacionals i d’Espanya, i oferirà novetats del món dels jocs de taula, conferències i hores de joc pels apassionats d’aquests.
A les 10.00 h d’aquest matí, desenes de persones ja esperaven a que s’obrís les portes del recinte. La inauguració s’ha endarrerit uns minuts per problemes tècnics, però un cop solucionats, els visitants han començat a gaudir de l’exposició i de les probes de joc presents al recinte.
La Mercè i el Jordi són una parella aficionada als jocs de taula. “El tema de les miniatures no ens agrada tant, però els jocs llargs de daus i cartes, si”, deia ella. “Hem visitat altres fires com el DAU i aquesta té bona pinta, tot i el retard”, explicava el Jordi. Darrere d’ells, un grup de 10 amics jugaven al Star Wars: Imperial Assault, un joc de miniatures inspirat en la saga. “Som jugadors habituals i el normalment juguem a jocs col·laboratius”, deia l’Oriol, un dels 10.
“Cada cop hi ha més gent que juga i que incorpora el joc al seu temps de cultura”, deia Oriol Comas, organitzador de DAU i Jugar per Jugar. “Cada any aquestes fires van creixent, el DAU en la seva primera edició va comptar amb 3.000 persones, l’any passat van ser 22.000”, explicava l’organitzador de DAU que afegia què, “jugar és una activitat social i familiar molt barata”.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci Descobrint i gaudint amb Benet Casablancas
-
Cultura i oci 7 plans per fer a l'agost a Sabadell i no envejar (tant) el viatge a Bali de la teva amiga
-
Cultura i oci El talent que pren i dona forma als carrers de Sabadell
-
Cultura i oci La Capella, un oasi en el desert estiuenc: "Aquí sempre sona música"
-
Cultura i oci L’Orquestra Simfònica del Vallès acompanyarà el debut de Serena Sáenz al Festival de Música de Torroella de Montgrí
-
Cultura i oci La llavor sabadellenca de l'Escola Catalana del Tapís