ARA A PORTADA
-
Farrés refà el Govern després de la sortida de Junts: "Mantindrem els pactes que vam fer" Marta Ordóñez
-
Junts per Sabadell alerta els seus regidors: "L'oposició no pot ser un suport encobert" Marta Ordóñez
-
-
-
Mascareta obligatòria en hospitals, centres de salut i residències davant l'augment de contagis de grip Sergi Gonzàlez Reginaldo
Els dimarts als Cinemes Imperial
El D.S s'acosta als Cinemes Imperial per saber com aprofiten els sabadellencs el dia de l'espectador
- Esquerra demana fermesa a l'equip de govern davant l'amenaça d'Endesa
Publicat el 14 d’agost de 2019 a les 19:24
Actualitzat el 15 d’agost de 2019 a les 13:29
Dimarts és un dia qualsevol a Sabadell, però és un dia molt especial un cop dins dels Cinemes Imperial: és el dia de l’espectador. Cada dimarts a partir de les 16 h, famílies, parelles i amics es troben a l'entrada dels cines o als bancs de la plaça i es preparen per passar la tarda entre pel·lícules per aprofitar el preu especial de l'entrada: 4,80 €, mentre que la resta de dies és de 7,80 €.
"Aprofitem per veure un parell de pel·lícules seguides", explica un espectador que va amb els seus amics. Un dels acompanyants ho corrobora i opina que el cinema és un "privilegi" perquè és molt car i amb el dimarts "pel preu d'una en pots veure dues".
Segons l'encarregada, Sarai Serra, la jornada ha tancat amb 1.300 entrades venudes i la pel·lícula més vista ha sigut El Rey León i la segueixen de prop Mascotas 2 i Padre no hay más que uno. Serra destaca que l'estiu és el millor moment dels cinemes perquè els pares aprofiten per portar els nens, ja que no estan a l'escola. "Sol pujar un 30% l'assistència", conclou.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Benet Casablancas, premiat per la Fundació SGAE
-
Cultura i oci
Javier Guijarro, el dissenyador que busquen superestrelles com Aitana, Rauw Alejandro i Karol G
-
Cultura i oci
La família de la botiga IMSA plora la mort de Jordi Alberich, "divertit, pacient i un autèntic rockstar"
-
Cultura i oci
LaSala es renova per convertir-se en un espai escènic més versàtil i immersiu
-
Cultura i oci
Mor Jordi Alberich, estimat fundador de la botiga IMSA de Sabadell
-
Cultura i oci
L'Hotel Urpí serà escenari de la sèrie sobre Ferran Adrià a Netflix