ARA A PORTADA
-
"Prefereixo pagar i que vagi tot bé": usuaris de Rodalies fan balanç dels 103 dies de gratuïtat Jan Cañadell Puigmartí
-
El talent sènior truca a la porta: "El col·lectiu 45+ aporta experiència, actitud i compromís" Manel Camps
-
Pluja aquest dilluns i canvi de temperatures imminent a Sabadell: consulta la previsió de la setmana Redacció
-
-
Sabadell balla al ritme de sevillanes: "La Romeria de San Sebastián de los Ballesteros fa 50 anys" Marta Ordóñez
El mític Juantxo Skalari, al nou disc de la banda de ‘ska’ vallesana Fantàctels
- El sabadellenc Joan Cuevas, director general d'Innovació a Educació
Publicat el
01 de juny de 2021 a
les 13:31
El grup de ‘ska’ i rock Fantàctels acaba de publicar Ets un pringat, el seu segon treball d’estudi.
Una de les col·laboracions destacades d’aquest àlbum és la del mític cantant Juantxo Skalari, líder de la banda navarresa Skalariak. Resident a Reus des de fa anys, la de Juantxo Skalari no és l’única participació. També s’hi pot escoltar els vents de les Balkan Paradise Orchestra; el cantautor Rupatrupa; la veu trencada del grup de punk No Konforme; i el super guerrer Vegeta (Joan Sanz).
Ets un pringat no abandona la tendència festiva i reivindicativa de Fantàctels, però sí que fa evolucionar la seva sonoritat des de l’ska clàssic a un so més modern. “El disc vol ser un crit de tota una generació menor de 35 anys que ha crescut enganyada”, expliquen des de la banda. “Ens han venut una idea d’èxit allunyada de la nostra vida real, fent-nos creure que trobaríem la felicitat sense dependre dels altres”, afegeixen, “però arribats a la vida adulta ens adonem que hem estat vivint en una farsa”.
Amb Ets un pringat, Fantàctels comparteix els malestars de la vida amb totes aquelles persones que també necessiten fer sentir el seu crit de ràbia. I també volen reivindicar que malgrat que els missatges crítics i la mala llet de l’ska mai han desaparegut, “sí que es troben a faltar a l’escena musical catalana”.
https://www.youtube.com/watch?v=oAfnWhG2rWs
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Combat mortal a cops de llança al Medievàlia de Sabadell
-
Cultura i oci
FOTOS | El primer dia de l''Embassa't enceta la temporada de festivals al Parc Catalunya
-
Cultura i oci
Sabadell, a punt d'estrenar una Ventafocs amb “aires de Broadway”
-
Cultura i oci
Jose Luis Castet: "Hem picat molta pedra perquè l'Observa sigui un èxit"
-
Cultura i oci
10 concerts a l'Embassa't d'artistes imperdibles (que encara no coneixes)
-
Cultura i oci
Alosa: "El cervell reconeix la música tradicional i vibra el cos"